var bu adam

bir kişi düşünün.. saat 7'de ilacını içme sebebiyle uyandırılmış.. saat 8:30a kadar binbir çabayla uyumaya çalışmış, gözünde zerre uyku bulamamış.. 8:30da kalkması ve her normal öğrenci gibi okuluna gitmesi gerekiyor.. ve o sürede normal şekilde telefonun alarmı çalıyor..

hemen ardından göz kapakları gittikçe ağırlaşmaya başlıyor.. gözlerini açık tutamıyor....

..
...

......
..

ve ilk dersi kaçırış..

isviçreli bilim adamlarına sesleniyorum.. bırakın artık 8 açılı diş fırçasını ve bu konuyu araştırın.. seve seve deneğiniz olurum.. telefon alarmı uyku yapıyor efendim 8-) yardım edin bu biçareye.. edin..
3 Responses
  1. srknsngn Says:

    sakın okula gitmek istememenden kaynaklanmasın o uykunun gelmesi :)
    yorma bilimadamlarını olay tamamen psikolojik :)
    kendimden biliyorum.


  2. Canan Says:

    öyle mi dersin 8-) bi de onlar araştırsın ya belki uyku genlerini filan tetikliyordur :P yoksa bayılıyorum okula gitmeye :P


  3. Selin Says:

    uyumak için bahane arıyorsun 8-)