oyun kurbanı

gazetelerde, haberlerde görüyoruz son zamanlarda.. küçücük bir çocuğun oyun için öldürüldüğü iddia ediliyor.. haberin ne kadar trajik olduğuna v.s girmeyeceğim.. zira korkuyorumm!!

çünkü aylardır facebookta farmville isimli bir oyunu oynuyorum bilenleriniz vardır.. oyunun mantığı basit.. ürün ekiyorsun, saati gelince topluyorsun para kazanıyorsun.. ektikçe XP'n topladıkça paran artıyor..

bu oyunu biraz (!) fazla oynuyorum.. buyrun bu tarlamın birkaç farklı görüntüsü:


bu da maddi durumum..


beni de kaçırmazlar di mi :-/ şimdi müsadenizle ekinlerimi toplamaya gidiyorum ben..

16 Responses
  1. The Metonian Says:

    seni kaçırırlar mı bilmem ama küçükken tamagotchi de oynamışsındır kesin, ondan eminim.


  2. Canan Says:

    o neymiş o neymiş hiç duymadım :)


  3. CaRtMaNtR Says:

    Buda bir şey mi umarım benim ekran görüntülerim ellerine düşmez bir ton oyun ismi görünce kesin listelerine girerim. :)

    Bu arada çiftliğe parça parça farklı ürünleri dikince çok daha hoş bir görüntü oluyor, toplamaya başlandığında. Rengarenk bir tarla karşılıyor insanı. :))


  4. diamandi Says:

    farmville çıkgınlığı diyeceğim müsaedenle :))) güzel olmuş diyim gerçi anlamıyorum bilenler illa ki vardır... ama her sabah saolsun şu müge anlının programınında sürekli konuşulması ve anneminde son sesle birlikte açıp dinlemesiyle uyandığım için kısmen bi hakimiyetim var oradaki olaylar ne boyutta bilmesemde gerçek manada korkunç denir ya aynen öyle bir olay... teknolojinin iyi bişey oldugu kesin ancak kullanılmasının bilimmesi gerekir... ciddi manada bişey diyemiyorsun yarin başına gelip gelmeyeceğini bilmediğin için Allah aileye sabır bunu yapan ve yapabilmeyi düşünenlere ise akıl versin demekten kendimi alamıyorum... sanırım seni kaçırmazlar ama... biraz daha toprak sahibi ol


  5. Canan Says:

    @cartmantr
    gel beraber korkalım o zaman =)

    bezelye ekili şuan ve tek sebebi bir ürüne 3 XP vermesi.. diğerleri 2 veriyor hep.. hırslı oyuncuyum anlayacağın :)


  6. Canan Says:

    @diamandi
    bilmiyorum da görüntülerin bana hissettirdiği çocuğun çok masum olmadığı.. öldürülmeye gideceğini, canının yakılacağını bilen insan o kadar rahat gider mi? işin içinde iş var bence.. cin olmadan adam çarpmak tabiri vardır ya tam olarak onu gerçekleştirmeye çalışmış gibi hissediyorum.. günahını almak istemem tabi ki de.. oyundaki parayla satın alma olayının tümden kaldırılması gerekiyor bence o ayrı..

    gayrimenkule yatırım yapıyorum artık tarla daha fazla büyümüyor :)


  7. diamandi Says:

    mümkünse başımı sokacak bi arsa rica edeyim ozaman :)))


  8. diamandi Says:

    çocukla alakalı olayları bilmiyoruz tabi ama 13 yaşındaki bir ne kadar cin olabilir dimek istiyorum... ya da ben öyle düşünüyorum.. sanırım bizimkinden farklı bi çocukluk var zira 4 yaşındaki yeğenimin de gta yükle amca bize diyebiliyor bana... :)) ben pcyi orta sondu sanırım o zman tanıdım o da internet kafelerdeydi.. o zman da kafelere kötü yer gitme haaa diye bakılıyrdu.. şimdi ilk okul öğretmenleri 1. sınıflara intenetten ödev veriyor evimde pc ve net yok diyenlere de internet kafe denen bişey var diye de sert ukela cevaplar veriyorlar.. bu boyutuyla çuvaldızı kendimize batıralım biraz... bu öğretmende sen ben yaşında biri...


  9. Canan Says:

    arsayı boşver ortadaki villayı üzerine yapayım :D


  10. diamandi Says:

    olar :))) artık benimde bi villam var :D

    bu arada bi yorumum daha vardı genişçe bişey... ;)


  11. Canan Says:

    evet bloggerdan buldum onun maili gelmemiş pardon :)
    ya dediğim gibi günahını almak istemiyorum kimsenin de 2,5 yaşındaki kuzenim bile counter strike oynayabilecek düzeyde ise o yaşlardakilerin bunları yapabileceğine inanırım..

    eğitim düzeninin çarpıklığından ileri geliyor o, dersane öğretmenleri öğrencinin ailesini bilgisayarı yok diye tebrik ederken okul öğretmenleri her hafta bir sürü araştırma ödevi veriyorsa burda çocuğu suçlu çıkaramayız ki.. çocuğun bilgisayar ve internet konusunda doğru yönlendirilmesi gerekiyor tabi de onu da yapmak çok zor..


  12. diamandi Says:

    sürekli başında olup kontrol atında tutmak gibi bişey mesela gerekli olan sanırım... bilmiyorum... gün geçtikçe umutsuz bişeyler oluyor gibi sanki :S ya da ben şu sıra bu kadar umutsuzum...


  13. Canan Says:

    ama onun için ebeveynlerin de bilgisayarı iyi şekilde biliyor olması gerek.. o yüzden çok zor dedim ya :)

    umutsuzluk bulaşıcı mı yoksa :)


  14. diamandi Says:

    kesinlikle bulaşıcı sirayet edici vs vs bütün ilgeçleri kullanabilirsin... :)) yani artık öyle ki şu ifadeye benzesin diye dudaklarımı şekilden şekile verir oldum :)) not: :s bu işaret.


  15. fena sarmışsın sen... bein sıkıyor bu oyunlar nedense. zamanında deli gibi ogame oynadığımdandır belkii... :)


  16. Canan Says:

    41 lvl oldum şimdi hehe ben de sevmem normalde ama sardım bi kere buna.. benim de "hadi düşmanların ağızlarını kıralım" oyunları hoşuma gitmiyor, strese gelemiyorum :D