yeni

hep söylerim tuhaf bir insanım.. "yeni" kavramı hemen herkes için sevindirici bir olguyken sözkonusu olan bensem tam anlamıyla mecburiyettir.. öyle ki duvarkağıdım bile mecbur kalmadıkça değişmez, telefonumun resmini değiştirirsem bu benim değil der elimden bırakırım..

alışkanlıkların insanıyım belki de.. hayatımda her şey olduğu şeklinde kalsın istiyorum. bir eşyayı yıllar önceki yerinde arıyorum bazen.. alışkanlıkların süresi 21 gündür diyen insanı anıyorum sonra..

ama dünya dönüyor, hayatlar değişiyor, rutini aradıkça can sıkan değişimler karşılıyor bizi.. -belki de sadece beni bilmiyorum-

hayata yön verilmesi gereken, belki de insan hayatındaki en zor dönemlerden birindeyim. öğrencilik hayatımın son finallerine giriyorum.. "yeni" kelimesi bolca girecek hayatıma bu dönemde.. yine 21 gün sadece diye kendimi kandıracağım, belki bu kez alışkanlıktan sabah işe gitmek yerine okula giderim kim bilir?

şaşkınlık ve gerginlik had safhada.. bir taraftan öğrencilik halinin biteceği üzüntüsü, öbür taraftan belirsizliğin getirdiği tedirginlik.. ( bu sırada kulağıma çalınan titrerim mücrim gibi baktıkça istikbalime sözü :) )

tek yapabildiğim mezuniyet balosu, kep töreni gibi detaylara takılıp ana konuyu düşünmemek.. şu ana kadar başarılıyım da sanırım.. son güne geldiğinde düşünürüz artık :)

"yeni" demişken canımızdan çok sevdiğimiz malt'ımız yeni bir albümle şenlendirdi bizi.. iyi ki varlar, hep de olsunlar..

8 Responses
  1. RaMa Says:

    Sanırım seni anlıyorum
    çünkü bende seninle aynı durumdayım
    Bu dönem önünü göremediğin seni nelerin beklediğini bilmediğin
    yeni denilen değişikliklerin seni nasıl etkileyeceğini bilmediğin bir dönem
    Umarım herşey umduğun gibi olur


  2. a. Says:

    Bu bloga bir şey yazman da benim için epey yeni:P


  3. Canan Says:

    @RaMa
    yakın zamanlarda benzer şeyler yazmışız, yalnız olmadığımı hissettirdi bu bana.. umarım ikimiz için de her şey çok iyi olur

    @a.nur
    eheh dedim ya çok fazla yenilik oluyor bu ara :)


  4. forerihe Says:

    malt ya malt :D mal(+)


  5. Canan Says:

    hadi ordan :)


  6. !reDanDark! Says:

    Anlıyorum seni.. İki yıl önce üniversiteye başlamadn önceki belirsizliğim.. Yer yurt çevre bellirsizliği.. Etrafımda okula giden ünüformalı insanlar gördüğümde bir daha ünüforma giymiycek olmanın garipçe hissi.. AMa alışıyorsun rahat ol değişim hele de işine gelirse alışırsın:)


  7. Canan Says:

    oleyy en sevdiğim şey oldu, kopyalamadan yolladığım yorumdan sonra hata verdi hepsi gitti :((

    hatırlamaya çalışayım.. liseden sonra aynı hissi ben de yaşamıştım, ama bu biraz daha farklı.. tamamen gerçek hayat karşılıyor seni.. "baba"ya yakışan çalışıp elin ekmek tutması tabiri karşılıyor seni.. daha önce hiç çalışmadım, belki de onun gerginliği bu.. işime gelen bir değişim olması tek dileğim, yorumun iyi hissettirdi, teşekkürler..

    (kopyalamayı unutma canan)


  8. !reDanDark! Says:

    Evet aynı şeyle bende karşilaştım ama neyseki net fenaydı gider diye kopyalamıştım:D Yoksa valla üşenir yazmazdım:D
    Anlıyorum seni ya Bende şimdiden başladı onun kaygısı ama bir okadar da heycanı arzusu var.. Bence sen kendini mezuniyetine elbiseyeye ayakkabıya ver boşver hergün mezun olmiycan ama Elbet çalışmaya ve iş hayatına alişmaya başlican;)