bu bir teşekkür yazısıdır!

23 yaşımı doldurdum dün.. bir yaş daha büyüdün denirdi biz küçükken.. sanırım şimdi bir yaş daha yaşlandım (her ne kadar söylemesi tuhaf gelse de).

belki de feysbukun tek yararı olarak uzun zamandır görüşemediğim insanların kutlama mesajlarını almak çok mutlu etti beni.. bu yüzden bir de yazıyla teşekkür edeyim istedim..

dünyaya gelmeme vesile olan, bu yaşıma kadar beni yetiştiren

anne babama,

her zaman her şeyimde yanımda olan, benden desteklerini esirgemeyen

ablam ile kardeşime,

canım sıkkın olduğunda yaslandığım ilk omuz olan

en değerli dostlarıma (onlar kendilerini bilir)

yıllardır görüşemediğim, ama bir yerlerde var olduğunu bildiğim,

özlediğim insanlara,

tanımasam da doğumgünümü kutlayan

güzel yürekli insanlara,

yaşadığım hayatın neler getirebileceğini bana gösteren insanlara

(olumsuz da olsa)

benim ben olmamda pozitif ya da negatif katkısı olan herkese teşekkür ederim..

iyi ki varsınız..

3 Responses
  1. Adsız Says:

    Tanımasam da dogum gunumu kutlayan yureklerden biri olarak :) iyi ki sende varsın diyorum. İyi ki varsın.


  2. Canan Says:

    teşekkür ederim, kim olduğunu bilmesem de iyi ki sen de varsın :)


  3. GünCeraN Says:

    yine meçhul birisi olarak geçerken uğradım, doğum gününüzü kutladım :)