ordan burdan

* Blog yazmayalı o kadar uzun zaman olmuş ki. "Yeni kayıt" sekmesini bulmak bile uzun sürdü. Nihayet burdayım.

* Çok şey değişti hayatımda. Buraya yazması sayfalar sürecek kadar şey ama yazmayacağım. Zaten okuyan var mı bilmiyorum, sadece biraz laflamak istedim.

* Kış mevsiminden nefret ediyorum. Kış mevsiminde sürekli hasta olmaktan nefret ediyorum. Yakın zamanda bir hafta kadar sessiz sedasız gezdim, şimdi ise rutin nezle sendromuyla boğuşuyorum. Gelsin kırmızı burunlar.

* Yemini geciktirince camı tıklatan bir kaplumbağam var. O kadar efendi, o kadar terbiyeli!

* Birebir yaşanmış diyalog:
-En akıllı öğrenciniz kim öğretmenim?
+Sensin oğlum
-En zeki?
+Sensin oğlum
-En çalışkan?
+Sensin oğlum benim
-En salak?
+???!!?!

Şimdiki nesile iyilik de yaramıyor.

* Çocuklarla haşır neşir olunca büyüklerin ne kadar samimiyetsiz olduğunu farkediyorsun. O samimiyeti kaybedince et yığınından başka bir şey kalmıyor geriye. O samimiyette kalabilen birkaç insanın şerefine!

* Kendim dahil kimseye güvenmiyorum, arz ederim.

* "Onca zamana rağmen hala" mı yoksa "Gittiğin yerde kal" mı? En büyük ikilem.

* Gitmem gerek bu şehirden.

* 4 yaşında olsan da 25 yaşında olsan da hayal kırıklığı kötü bir şeymiş. Bu kadar içten ve bu kadar safça istediğin bir şeyin bu kadar saçma sebeplerle yok olması hangi yaşta olursan ol soğutuyormuş seni. Kendinden, karşındakilerden ya da hayattan...

* Hayatın bu aralar benim için planları var farkındayım. Yaşananlar tesadüf çizgisini epey aştı. Bekleyip görelim. Hatta konuya uygun şu şarkıyı dinleyelim.



* 2013'te gerçekleşmesini umduğum çok şey var. Sizin de vardır. Gerçek olsun.

Artık buralardayım.

Saygı, sevgi.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    Hâlâ yazıyor olduğunu görmek güzel. Benim bloga da beklerim :) (melankolikdeli)


  2. Canan Says:

    Takipteyim zaten, uzak olduğum yazma kısmıydı ;)