last 1 =)

2 gündür kardeşime pisiklet öğretme adı altında dışarı çıkıp bisikletle bol bol geziyorum.. ama doğrusunu söyliim bunu çoktan hakettim.. şöyle ki şu an sol bacağım ve sağ bacağımın arkası mosmor ve kollarım ağrıdan zor hareket eder halde.. (hayır düşmedim gülmeyin hemen :D) benim canım kardeşim sürekli korktuğu ve ben bıraktığım an düşeceğini sandığı için bıraktığım an bana sarılıyor ya da bisikleti bana abanıp sürüyor.. bu sebeple de ya bisiklet üstüme düşüyor ya da son anda kurtarıyorum..

ama bugün itibariyle çabamız meyvesini verdi kendi başına çok ii işler yapabiliyor artık :D bugün bunun şerefine ben onun arkasından başka bisikletle giderek fazlaca yol katettik..ve bu da bende bir sancıya daha yol açtı: ellerim acıyo..

küçükken paten kullanırdım bol bol.. gerçekten fazlaca bol hatta.. bakkala markete bile patenle giderdim.. çok sık olmasa da sağlam düşüşler yaşamıştım..düştüm mü reflex olarak önce ellerimi yere atardım.. o zaman bileklerimin az bişey altında yaralar olurdu.. kanardı da hatta.. aynı onlar gibi acıyo şuan.. ve bu benim o kadar hoşuma gitti ki.. direkt o günler geldi aklıma.. hayır mazoşist değilim korkmayın..(niye korkucaksanız benimki de laf :D) ama benim için çocukluk diince akan sular duruyor blogumu okuyorsanız biliyorsunuzdur :)

bi acı bile sempatik görünüp güzel çağrışımlar yapabiliyormuş insana.. bugünün faydalı bilgisi de bu olsun =) önceden faydalı bilgi vermiyor olabilirim ama bu bundan sonra da vermeyeceğimi göstermez =))

onun dışında teki f ikisi dc olmak üzere takribi 3 sınav beni bekliyor.. takribi diyorum zira dc olanlara girmekten her an vazgeçebilirim nasıl olsa geçiyor diye :)

temmuz sıcağında kapının önünde çocuklar bağrışırken ders çalışmak tecrübesini tekrar yaşamak zorundayım.. evet zor geliyo.. evet bıktım.. evet düşündükçe midem bulanıyo.. ama Allah kahretsin tekrar aynı stresi yaşamak zorundayım! off!

tabii güzel şeyler de olmuyo değil.. daha doğrusu olacak olmasının heyecanı mevcut üzerimde :) ummadığın insanlardan ummadığın davranışlar görmek durumu biraz bozsa da yine de güzel herşey =)) Allah bozmasın efenim.. okuduğunuz için danke schon (böle miydi :D)
0 Responses