hoşgeldin :)

dün büyük gündü.. sabahın 4ünde kalkıldı (ben şahsen hiç uyumamıştım) sabiha gökçen yolları tutuldu ve beklenmeye koyulunuldu..

9 ocak-3 temmuz.. dile kolay gelen koskoca 6 ay!!


dün son buldu hepsi.. sabahın köründe hem de! şahıslara zamanlara inat...

zayıflamışsın şişmanlamışsın filan derler insanlara uzun süre sonra gördüklerinde.. ben farketmem genelde.. ama söz konusu sen olunca o bile gözümden kaçmıyor.. amma zayıflamışsın sen ya =))

yaz yeni başlıyor benim için..uzun zamandır mayıstaymışız daha tam olarak yaz gelmemiş gibi hissediyordum.. senin olmadığın, beraber vakit geçirmediğimiz yaz mı olurmuş hiç..

dün herşeye rağmen hayatımın en güzel günlerinden biriydi... stres yorgunluk v.s. de olsa.. o kadar özlemişim ki beraber vakit geçirmeyi, sarılmayı, öpmeyi...

Nazımın söylediği gibi "dostu düşmandan ayırmak" konusunda hala berbat olsak da hayat herşeyi öyle güzel karşımıza çıkarıyor ki.. bilirsin inanmam tesadüfe.. hiç inanmadım bundan sonra da inanmayacağım.. o yüzden o kadar mutlu oldum ki hayatın bize doğruyu göstermesine.... dünya bizim için fazla karışık sevgilim.... fazlasıyla.....

neyse konumuz bu diil =) iyiki geldin CANIM benim.. o kadar mutlu ettin ki beni :) umarım en uzun ayrılığımız bu olur :& seni seviyorum.. hep yanımda, hayatımda kal...
3 Responses
  1. Adsız Says:

    canım benm...
    senin adına o kadar sevindim ki...
    haklısın koskaca 6 ay belki parmaklarının ucunda monitörde onu görüyorsun ama dokunamıyorsun degil mi...

    neyse artık kavusmanızın serefine bende sewinmek istiyorum...

    hoşgeldin canm arkadsım...yine bir araya hoş geldiniz...
    unutmayın 2nizide çook seviyorum ben...

    mehmetttttt


  2. Ufuk Atas Says:

    canımsım mehmet ya ne güzel yazmışşın çok teşekkürler..

    HOŞBULDUK
    HOŞBUŞDUK
    HOŞBUŞDUK

    Biz de seni çok seviyoruz canım arkadaşımmmmmm

    Bir görüşemedik ama haa!!!


  3. Ufuk Atas Says:

    aşkımmmmmmmmmmmmmmmm Hoşbulduk....

    İyi varsın iyi ki döndüm iyi ki sana bu bloga yazdırdıklarını hissettirebiliyorum....

    Seni ÇOK ama ÇOK seviyorum


    Jeg Elsker Dig Min Skat!!!