21



iyi ki doğdun..

dün bu sözü o kadar çok insan söyledi ki.. ve ben her söyleyen insanda o kadar çok mutlu oldum ki..


ailem..


arkadaşlarım..

aşkım..



size sahip olduğum için o kadar şanslıyım ki.. dün gelen mesajlardan şımardığımı hissettim.. bi ara telefonum çalınca üff yine biri msj atıyodur dedim.. utanıyorum ama o kadar hoş bişey ki bu :) insanlar seni hatırlıyor.. en özel gününde yanındalar.. "insanlar kendi doğumgünleri de olmasına rağmen msj beklemeyip sana gecenin 12sinde mesaj atıyor.."



beni bilen bilir göz önünde olan şeyleri değil küçük detayları çok severim.. o yüzden çok mutlu oldum dün.. eve geldiğimde facebook wall umda yeni 7 ileti görmek bile harikaydı.. o anki mutlulukla cevap vermeyi bile unuttum :D

çokça mahçup da oldum.. yeni kararlar aldım bol bol.. uygulayacak mıyım? deneyeceğim..



unutanlar size bişey demiyorum alacağınız olsun :P (şaka bi yana unutan var mı bilmiyorum :D çetele tutmam, tutmayı da tutanı da sevmem.. benim için kimin unuttuğu değil kimin hatırladığı önemli..)



bir notum da belediye başkanına sayın belediye başkanı ya şu adalar vapurlarını büyüt ya da merdiven aralarını konforlu hale getir sırtım ve üstüne oturduğum organım hala ağrıyo :D



harika bir gün, beni hatırlayan, yalnız bırakmayan harika insanlar, bütün günü yanında geçirdiğim harika adam.. sırf bunlar bile iyi ki doğmuşum ulen demeye yetiyor..






tanıdığım en sevimli adamdan aldığım en sevimli hediyelerden biri :) dün eve ulaştırması külfet gibi görünse de o kadar mutlu oldum ki :) utanmasam bütün gün elimden düşürmeyeceğim :) teşekkür ederim.. yüzüne bakmak bile o kadar mutlu ediyo ki beni.. var olduğun, yanımda olduğun, beni gülümsettiğin için teşekkür ederim.. Allah dileklerimizi kabul etsin :& (gerçi pasta bile kesmedin bana ama :P) iyi ki varsın aşkım.. "hep ol!"

herkese çok çok teşekkür ederim.. harika bi gündü.. günümün harika geçmesinde payı olan herkesi çok seviyorum.. iyi ki varsınız...
1 Response
  1. freudiye Says:

    canan aklım kaç karış havada ben artık sayamıyorum
    bakiim canan ne yazmış demesem aslan kadını olduunu bilmeme ve yakın bi zamanda selinle doumgünü konusunu konuşmamıza raamen kutlayamiicaktım
    özür dilerim ama kuzenlerimi bile bana başkaları hatırlatıo
    doum günün kutlu olsun
    inşallah nice sağlıklı mutlu huzurlu başarılı yıllara...