Alone

yıllaaarrr yıllar önce sLn kod adlı vudu hatunu pası bana atmıştı benim de topu ağlara yuvarlayıp gool diye bağırmam gerekiyordu.. ama ben ne yaptım topu aldım kendi etrafımda döndükçe döndüm döndükçe döndüm taa ki bugüne kadar.. sıra geldi yuvarlamaya ama şöyle bir sorunumuz var..

"filmi unuttum"

ikizler vardı ve biri ölmüştü onu hatırlıyorum :P ehmm baştan başlayalım hatırladım filmi..



efendim ilk filmimiz sLn şahsının bahsettiği gibi shutter idi.. gayet de beğendik kendilerini.. dedik ki madem bu yönetmen kardeşimiz güzel bir film yapmış bunun devamını da getirmiştir.. bu vesileyle bu da tayland yapımı olan ikinci filmimiz alone u izledik..pek de beğendik kendilerini.. aşk, kıskançlık, gerilim, nefret, kötülük, iyilik hepsi içiçeydi..



kızlarımızın isimlerini unuttum hemen imdbden bakıyorum..pim ve ploy imiş.. lise çağına kadar yapışık olup sonra ayrılan kardeşlerin öyküsü anlatılıyor filmde..



diğer filme nazaran fazla duygusal ve fazla hareketli oluşu dikkatlerden kaçmıyor.. korku adına aradığınızı belki bulamıyorsunuz ama yine de gerilimi ile sizi kendine çekiyor ve özellikle bir kısmında "vayy" "anaaa" "hobaaa" "yuhhh" gibi şaşırma ünlemlerinden size uygun olanı kullanabiliyorsunuz..



testere 1den beri ters köşe yapan filmleri çok sevmişimdir.. belki daha önce seviyordum ama hatırlamıyorum.. özellikle prestiji de sevme sebebim bu kısım olmuştur.. filmin başından sonunu çıkarabildiğiniz romantik komedileri, sonunda her seferinde Dünya'nın ya da sadece Amerika'nın kurtarılacağını bildiğiniz felaket içerikli aksiyon filmlerini ya da ne bileyim sonunda kötü adamların kaybettiği ve benim inandığım kötüye birşey olmaz lafının çiğnendiği macera filmlerini daralarak hatta arada molalar vererek izlediğimi söylemeliyim :)



japon yapıyor kardeşim der yurdum insanı yeni bir elektronik eşya gördüğünde.. bunun yeni uyarlaması korku filmlerine olacak sanırım.. zira son zamanlarda izlediğim en güzel korku filmleri çekik gözlü kardeşlerimize ait.. (tam bu sırada metrodaki Hiro Nakamura kardeşimize selam ederim.. yanımdakilere kime benzediğini anlatana kadar kendisi de anladı sanırım sırıttı uzun süre.. demek tek benzeten ben değilim :D kendisine burdan YATTAAAA!!!! demek istiyorum müsadenizle)



hollywoodtan nefret etmemi sağladılar artık.. özellikle köy, mumya evi gibi absürd filmlerden sonra.. birbirlerine çok benzediklerinden dolayı ayırt etmem uzun sürüyor ama konuya bağlanınca sizi etkilemeyi başarıyor..



ayırt etme deyince aklıma geldi.. 2 ya da 3 sene önce internette dolaşan meşhur göze kezzap dökülme v.s videosu vardı japon yapımı olduğunu anımsadığım..videoyu başından sonuna kadar izlememe rağmen hiçbir şey anlamamıştım.. ablanın yüzüne kezzap döküldü nasıl hayatına devam ediyor o nasıl orda o nasıl burda diye sorup sorup durmuştum.. meğer videoda bir sürü insan varmış ben hepsini iki kişiden ibaret sanıyormuşum..video biraz da kalitesiz olunca hiçbirini seçememişim.. mevzuyu anlayınca çok gülmüştüm kendime.. öyle işte...



bugün tvde dünyanın en sevimli yaratığını gördüm.. izlemediğim bir yarışmayı izledim onun sayesinde.. nazar değmez umarım dünya sevimlisi şeye :) Allah hepimize bundan bir tane nasip etsin =) görüntüyü videodan caps aldım kötü çıkmışsa bütün videoyu buradan görebilirsiniz:

http://www.medyafaresi.com/index.php?hid=17075&cid=3

bu da benim aldığım caps;








bugünkü yazımızın da sonuna geldik sevgili okurlarım (havaya da girdim :P) artık kötü olan şeylerden bahsetmekten vazgeçtiğim için bahsedebilecek iyi başka bir şeyim yok.. bu sefer de böyle olsun diyelim ve yazımızın burada sonuna gelelim.. yeni tanıştığım bir arkadaşımın da dediği gibi peygamber sabrı varmış bende.. bakalım nereye kadar etkisini gösterecek.. sevgiyle kalın efenim..



hayat eskisi gibi değil
hiç canım istemiyor düşünmek
hiç canım istemiyor yürümek
sadece sessizliği duymak isterdim

neden uçup gidemiyorum?
neden bağlı kanatlarım?
neden saat hiç durmuyor?
ve nedenler hiç rahatlatmıyor?
5 Responses
  1. Selin Says:

    o bebeği istiyorum :(
    Bir tane de ben istiyorum ondan :((( güzelliğe bak yaaaaa :(((((

    o video çok acıklı bir video ben izlerken azcık ağlamıştım :$


  2. Canan Says:

    karar ver ne istediğine :P

    farketsem ben de ağlayacaktım belki ama anlamayınca hafızamda komik bir anı olarak yer etti.. işte yorum farkı :P


  3. Selin Says:

    o annesiyle babasına kalsın ben aynısından bir tane alayım kendime :))


  4. e.d Says:

    chucky nin ev adresini verin şu kıza ya...Allah Alllaaaah...: )


    Bu arada chuky felan dedim sözüm meclisten dışarı...

    japonları sevmeliyim sanırım...nasıl bir kararsızlıktır...Bi bişey var ama anlayamadım ben. İnsan olarak değer veririm ama bi bişey var...?


  5. bi tane bu veledden istiom bi tane fırat gibi olsun bi tane de feshanedeki sarı bukleli veled:D
    şimdiden 3 çocuğum oldu hadi hayırlısı:D:D:D