canım sıkkın olduğunda sürekli oyun oynuyormuşum onu farkettim geçenlerde.. bir hafta içinde mario tarzı atlamalı zıplamalı bir oyunu 3 defa bitirince artık yeni oyunlar bulma zamanı dedim..

2600 tane atari oyunu buldum şimdi..1983 yapımı çoğu.. küçükken alt kata kaçıp mario oynayışımız geldi aklıma..annemler ben çok meraklı olduğum için kızardı.. kaçıp yine oynardık.. nasıl olduğunu hala bilmediğim şekilde üst kattaki evimizde hatta yan binadaki komşularımızda bile kanal araması yapıldığında bizim atari ekranı görünürdü.. antenlerin ayrı olduğunu söylememe gerek yok sanırım.. belki bu genel birşeydi bilmiyorum..

aklıma takılan bir şeyi sormak istedim belki bir bilen vardır..

bir tank oyunu vardı.. ortada korumamız gereken bir kartal heykeli vardı.. yanılmıyorsam 20 tane tank vardı vurmamız gereken.. o tankları vurdun mu bir sonraki level a geçiyordu.. oyunun içinde bazen ödüller çıkıyordu kartalın etrafını granit yapan ya da seni dokunulmaz filan yapan.. o oyunun ismini hatırlayabilen varsa çok minnettar olurum.. o oyunu bulabilen olursa en şahane en süper insandır gözümde.. hadi bi el atın yahu.. sizin de bana işiniz düşer :P

placebo çalınıyor tam bu anda kulağıma.. protect me from what i want.....


sonradan gelen edit: oyunu buldum ismi tank mış :)
2 Responses
  1. kNtli Says:

    şimdi onu dicektim bende tanktı sanırım adı die:D ben de bayılırdım o oyuna buldum bu yaz baya bi ateri oyunu sürekli mario oynadım bende.. ama o tank yoktu içlerinde:\


  2. Canan Says:

    ben buldum hem de tamamen aynısı :) 11 mb ama içinde 2000 civarı oyun var istersen verebilirim :)
    http://www.speedyshare.com/916215282.html
    rar şifresi: sniper_38_20

    mario performansımda ciddi düşüş var beceremedim ben ya :) istediğim kadar yükseğe zıplamıyor bir türlü :)çok çalışmam lazım sanırım =))