düş

anlamsız rüyalar görüyorum bu ara.. rüyamda bitler oluyor, halamla uçağa binip bi yerlere gidiyorum.. sora orda how i met your motherdaki Barney'e benzeyen biriyle tanışıyorum, muhabbet ediyoruz Türkçe.. (tabii bunda 1. sezonu ikinci kez izleyişimin de payı var) sonra birileri tarafından kovalanıyorum.. kaçıyorum.. yoruluyorum..

ruh halim mi bozuk bilmiyorum ama her seferinde yataktan sıçratarak uyandıracak kadar tuhaf rüyalar görüyorum.. sonra telefon... her sabah avea mesaj yollamasa ölür di mi.. ya da zamanında gelmeyen raporların gelesi tutmasa..

tatsızım.. genelde insanlar canı sıkkın olduğunda yazar ama bu sefer yazamayacak kadar tatsızım.. insanları daha fazla tanımaya, tanımlamaya karar verdim bu ara.. kimler yanımda, kimler yanımda gibi duruyor, kimler benimle gülmeyi seviyor hepsini tanımlamaya çalışacağım..

bu seferlik bu kadar olsun.. günlerdir olmasını istediğim şeyi bir de burdan isteyeyim müsadenizle.. kumral, at kuyruklu, 2-3 yaşlarındaki, cıvıl cıvıl ve dünya sevimlisi kız... yine rüyama gel olur mu?
6 Responses
  1. diamandi Says:

    "sanki sadece çok canım sıkldığımda yazıyorum" demiştim kendi kendime bende vakti zamanında...
    bu gereksiz deteydan sonra; rüyalar ın ilginçmiş gerçekten.. biraz dinlenmeyi denesen. ruhsal olarak tabi.. düşünmeme çalış diyeyim ama nasıl olur bilmiyorum. doktor gibi oldu biraz :) hep şunu yap şunu yap derler ya onlarda .. nasıl yapılcanı söylemezler ama :) zannımca dinlemk yetecek. rutin günlerden farklı bişeyler yap desem ???


  2. Canan Says:

    "düşünmemeye çalış" benim gibi düşündüğü binlerce şey olan bir insan için uygulaması çok zor bir tavsiye ama teşekkür ederim yine de :) bu gece yine köpek tarafından kovalandığımı, ve bir arkadaşımın evinde yerden deli gibi bozuk para topladığımı gördüm.. hatta bi tane de tramvay jetonu buldum ve deli gibi sevindim ne saçma değil mi :)
    bozuk para bulmanın anlamı hayatımızın düzene gireceğine işaretmiş hadi hayırlısı bakalım :)
    farklı birşeyler konusunda haklısın ama okul başlayana kadar sürekli evdeyim ve evde yapılacak şeyler bir elin parmaklarını geçmiyor malesef :(


  3. diamandi Says:

    bozuk para ile düzene girmek :)) valla bence rüyalraı nasıl yorumlarsan öyle gider.. hayra yor burdan gelir zaten. onun için güzellikerl düşün.. güzel gören güzel düşünür demiş hadiste efendimiz(sav). onun için ne bielyim farklı şeyler yap düşünme derken kastımbuydu.. mario oynama mesel :P film izle komedi eğlenceli güzelleri mesela... bu rada bende bi ara her gece köpekler tarafından kovalanıyordum bak aklıma geldi :))


  4. Canan Says:

    evet google da aratınca anlamının öyle olduğu çıktı :) ben de yorsam başka türlü bişeye yormazdım herhalde..

    mario değil tank :) marioya da sardırdım bu ara ama hemen ölüyorum, ölünce sinirleniyorum sonra laptopu fırlatmaktan korkuyorum :)

    köpeğin manası da buymuş:

    "Rüyasinda bir köpegin kendisine saldirdigini, fakat isirmadigini görmek, düsmanlarinin kendisine dis bilediklerine, fakat zararlari dokunmayacagina delalet eder."

    "Rüyada bir uçağa bindiğinizi görmek; sevdiğiniz insanlardan güzel haberler alacağınıza işarettir."

    vay vay benim karmaşık diye beğenmediğim rüyaların ne güzel anlamları varmış meğer.. mutlu oldum =)

    rüyada barney görmek diye aratırsam site sahipleri beni dövebilir o yüzden tırstım :)

    şimdi south parkı izliyorum sonra himym a devam edecğim.. bugünü de böyle geçirelim bakalım..


  5. diamandi Says:

    onlarda iyi çözümler tabi... mutlu olman iyi ne güzel işte güzel düşünüyorsun.. olay budur :)))
    barney görmek kilit rolleri üstleniyo demekki rüyaalrdında :) bi ara onu da öğrenirsin inşallah...


  6. Selin Says:

    bir bölümde ted 1950'lere ait mi ne bir tramway jetonu buluyordu 8-) çok mu izledin yine sen, ben fark etmeden...
    yrn bnmle staja gel, değişiklik olur..