CEVDET: Bu yıl kış uzun süreceğe benziyor.
SEDAT:Öyle görünüyor
CEVDET: Eskiler buna pastırma yazı der
SEDAT: Sonbahar yaprakları hala yerlerde, çiğnenmiş sonbahar yaprakları.
CEVDET: Kış uzun sürecek
SEDAT: Belkide ömrümüzün en uzun kışı Cehennem en uzun kışı
CEVDET: Eve uğradım burada olduğunu söylediler. Buketle birlikte.
SEDAT: Buket..
CEVDET: Nerde o?
SEDAT: Gitti. Biliyor musun? Ceyhunla evlenecek.
CEVDET: Emin misin?
SEDAT: Evet.
CEVDET: Belkide evlenmez ne bilim bakarsın bi terslik olur.
SEDAT: Hepsi gittiler Cehennem. Ne Yeşim kaldı, ne Melek, ne de Buket.
CEVDET: Havada gittikçe serinliyor.
SEDAT: İçime kar yağıyor Cehennem. Bütün sonbahar yaprakları çürüyor.
CEVDET: Gidelim.
SEDAT: Beni yalnız bırak
CEVDET: Peki.
SEDAT: Cehennem! Git onlara deki; Sedat Yalçın bi daha asla aşık olmicak.



dünyanın en güzel dizisinin dünyanın en güzel diyalogu..öle işte..
8 Responses
  1. diamandi Says:

    annaaaaa nerden buldun bunu yaa.... yayınlayan bi yer var mı bu diziyi... yada cd si felan?


  2. Canan Says:

    yok malesef.. sadece http://www.sicaksaatler.cjb.net/ sitesine girip sıcak saatler linkine tıkladığında açılan forum sitesinde bazı bölümleri var..

    bu benim en sevdiğim diyalog.. tam da yeri ve zamanı olduğunu düşündüm.. o yüzden bir kısmını yazınca googledan ulaştım :)


  3. diamandi Says:

    himmm... daha ne konuşmalar vardı ya... evdeki ihtiyar amca.. bitiyordum ona en az mehmet aslantuğ kadar....


  4. Selin Says:

    "Hem biliyor musun geride birileri beklerken çekip gitmek
    zordur kendi acını dindirsen de sevdiklerinin içine gider ayak
    saldığın acı gittin her yerde peşinden gelir..."
    diye bir alıntı da ben ekleyeyim...

    ben ekleyecektim bu diyalogu da bloguma, benden önce davranmışsın :((

    @diamandi
    yıllardır arıyoruz deliler gibi, hiçbir yerde hiçbir şey yok. az sayıda bölümü var nette, yanılmıyorsam canan'ın verdiği linktede olacak o bölümler, o kadar. başka da bir şey yok :(((


  5. Canan Says:

    remzi baba ile rıfat hazalın konuşmalarını severdim en çok.. keşke 5-10 sene sonra yayınlansaydı biz de hepsini bulabilseydik diye düşünüyorum ama bu dizi karmaşasında olmalarını da istemezdim sanırım.. kararsızım baya :)


  6. Canan Says:

    özele girmeyeyim benzer bir konuşma geçmişti ordan aklıma geldi yazayım dedim.. istersen yazabilirsin benden çaldı demem :)

    şimdi diyalogları okudum.. oof of diyorum sadece..


  7. Selin Says:

    başka bir şey yazdım hemen bebek (H)


  8. diamandi Says:

    kwşkw kwşkw.. tv dünyasında ya da dizi düntyasında son yılların en verimli işi olur herhalde tekrar yaınlanması :( kaliteyi neden sevmez türk insanı ya offf :(