karanlıklar uzaklaştı, okul vakti yaklaştı

böyle bir çocuk şarkısı vardı.. başını sonunu hatırlamıyorum pek google dan bakamayacak kadar da üşengecim.. merak edenler bakıp azcık bilgi verirse iyi olur bana da :)

yazının başlığından anlayabileceğiniz gibi okulum açılıyor artık.. (evet benimki bu kadar geç açılıyor) değişiklik yoksa pazartesi günü 3. sınıfımın ilk okul günü olacak ve ben yine aynı ikilemdeyim.. evde durmaktan çok bunalmanın verdiği okula gitme isteği; derslerden, binadan, görevlilerden, hocalardan, sabah erken kalkmaktan nefret etmenin getirdiği evde oturma isteği..

aldığım eski duyumlara göre bu sene ikinci yabancı dil olarak çince, ibranice, lehçe, rusça ve bi tane daha dilden birini seçecektik.. neyse ki o duyum yalan çıktı sanırım.. kendimi bu dillerden birini öğrenek için cebelleşirken düşünemiyordum çünkü.. çinceyi seçmek istemiştim ben bunların içerisinden.. çekik gözlü kardeşlerime dair tek bildiğim "yattaa" bir de "watashi wa" (candy'den o da) iken heves etmiştim işte.. ama yanlış olmasına üzüldüm dersem çarpılırım :)

hiçbir zaman okul için çok hevesli olmadım.. lisedeyken de sevmezdim.. üniversitede liseyi özlediğimi düşünürsek ileride de bu günleri özleyeceğim aşikar.. ama ben yine de istemiyorum işte.. bi gün gözlerimi açayım ve her şeyim düzene girmiş olsun istiyorum.. harika bir hayat beni bekliyor olsun istiyorum.. etrafımda güzel insanlar olsun istiyorum.. o dünyada kimse kimseyi üzmüyor, kırmıyor, kimse acı çekmiyor, herkes mutlu şekilde hayatını sürdürüyor olsun istiyorum..

kim demiş imkansız diye bir şey yoktur diye 8-) bakın ben buldum bile.. yine de isteyince ne kaybederiz ki? dualarımızı gerçekleştirmeyecek olsaydı istemeyi vadetmezdi değil mi?

bu sırada 110 çalıyor efenim..

şimdi kapı çalsa
sen elinde bavulunla
sevgilim ben geldim desen
hep beni sevsen...

kapının çalmasını bekleyen herkese gelsin 8-)
2 Responses
  1. Selin Says:

    ben de aynı şarkıdan "sütçü köşeyi döndü bütün ışıklar söndü karanlıklar uzaklaştı okul vakti yaklaştı" bölümünü hatırlıyorum sadece. 5 yıllık ilkokul hayatımda sadece şarkı öğreten veyselcim öğrettiği şarkıyı unuttuğumu duysa kızar mı bana? (hakkını yemeyeyim bir de tırnak kesme alışkanlığı kazandırdı, uzun tırnak gördüğümde tiksinmemin sebebi de veyselcimdir. tek faydası da bu olmuştur zaten.)

    al sana link: http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=kalk+artik+sabah+oldu

    ismini görünce biraz daha fazla hatırladım.

    ne kadar küçük olursa olsun herşeyin olma ihtimali vardır, OlasılıkSız'ı okusan da "impossible is nothing" insanı olup çıksan sen de benim gibi.

    kapı çalmasını bir an gerçek anlamıyla düşündüm, sevimsiz oldu :) (bozuk ya bu ara.) ben de duana amin diyip olmasını istediğimiz her ne varsa olmasını dileyeyim :) (kendim için diliyorum biliyorsun, hemen yanımda uyuyan insanın bloguna yorum yazmak da değişik oluyor, uyandırıp mı söylesem ne yapsam :D )


  2. Canan Says:

    ismini görünce hatırladım hepsini.. sağol cınım ben de amin diim iyice iftar programına döndü burası arkamı dönüp kaçim sonra..

    uyandırma kısmı lafta kaldığı için çok sevindim yoksa haşin bir insan olabilirdim..