postcrossing

yaşlı teyzeler vardır hani.. bir kedi / köpek alırlar.. hayatlarının merkezine onu koyarlar.. bir insandan, bir evlattan çok severler onu.. heroesdaki mr.Muggles&Anne diyalogu gibi..

ben de kartlara dadandım bu ara.. yaşlarımız aynı olmasa da yaşadıklarımız ortak.. terkedilmişlik.. anlaşılmazlık.. yalnızlık..

neyse amacımızdan sapmayalım.. dedim ya kartlara dadandım diye.. bugün de bana gelenleri paylaşayım istedim.. bugünü geçirme şeklim de bu olsun.. başlıyorum müsadenizle.. tıklayıp büyütebilirsiniz resimleri..





bu gelen ilk kartım.. hollandadan Chantal isimli bir arkadaşımız göndermiş.. cardda "good luck from groningen" yazılıymış.. postcard için çok güzel bir başlangıç.. şansıma olumlu etki yapmasa da..
bu da onun pulu..




bu ikinci..finlandiyadan gelmiş.. en sevimlilerinden biri kendisi.. Tiina isimli 17 yaşındaki bir arkadaştan.. Terverisiä Suomesta (greetings from finland) mimun nimeni on Tiina ja minä olen 17 vuota vanha.. (my name is Tiina i am 17 years old) sözcüklerini kendisinden öğrendik pek bi mutlu olduk :)

pulu ve sevimli kelebekleri için hemen aşağıya bakınız :)












3 numara :) Frisco/Texas USA dan.. Daw Family sağolsun elleriyle yapmış bu sevimli kartımızı.. kendileri friscoyu hiç sevmiyorlarmış sürekli dallasa kaçıyorlarmış ama biz sevdik.. en azından sessiz sakin bir yere benziyor :) bu da ailemizin pulu :)




4 ve 5 beraber geldi.. o yüzden rastgele koydum.. ikisine de çok fazla sevindim..




bu 5 yaşında dünya sevimlisi bir kardeşimize ait.. ismi Mina.. insanlar 5 yaşında başkalarına kart atabilecek hale geliyorlar bu harika birşey bence.. deutschland ın traditional cloth uymuş.. sadece seramonilerde giyiliyormuş.. alles gute fürdich demiş bize.. kısıtlı Almancamızla biz de anladık ama o yine de yazmış "All the best for you" mealinde diye.. üzerine bir de hello kitty stickerını layık görmüş bana.. yolda görsem yanaklarını deli gibi sıkmak isteyeceğim türden bir arkadaşımız :)




ben 5 yaşındayken diğer ülkelerin varlığından bile habersizdim be :P
bu da sevimli kardeşimizin stickerı ve pulları.





pulları da harika yaf.. 5 yaşındaki bir çocuk bu kadar zevkli olamaz.. demek ki neymiş anne faktörü çok önemliymiş :P






5 numaramız.. bu da finlandiyadan.. durup durup bakıyorum.. resmi muhteşem.. en sevdiğim çiçek olan papatya.. mis gibi çocukluğum kokar kendileri...

16 yaşında bir kardeşimizdenmiş.. ismi Henna.. moi ja terveisiä Suomesta yı öğretmiş bize sağolsun :) moi ja haricindekini öğrenmiştik zaten 2. kartımızda.. moi ja hello demekmiş.. Türkiye'ye kart yolladığı için çok heyecanlıymış zira iki kez marmarise gelmiş ve annesiyle beraber tekrar gelmeyi umuyorlarmış.. bu seneki eurovision şarkımızı ve Tarkanı çok seviyormuş.. Tarkan'a dünya yıldızı dediklerinde gülen varsa buyursun lütfen.. aha da Finlandiyadan hayranı var adamın.. kıl oldum abi klibini gönderip herşeyi bitirsem mi :)) pul seçimi de harika arkadaşımızın.. ülkemizi çok sevmiş sanırım bu kadar özendiğine göre =))



şimdilik bu kadar sayın okuyucular.. yenileri geldikçe seve seve paylaşırım sizle..

bugün cumhuriyetimizin bayramı.. bugün 29 ekim.. kutlu ve mutlu olsun.. sonsuza dek..


3 Responses
  1. Selin Says:

    biz de o yaşlardayken tebrik kartları yollamıyor muyduk seninle hı :$


  2. Canan Says:

    hee 100 metre öteye :D


  3. Selin Says:

    internet mi vardı ki dünyanın öteki ucuna gönderelim :p yakın çevreye gönderiyorduk ama önemli nokta bu değil, önemli olan bizim de o yaşta kart alıp yazıyor oluşumuz ;)