postcrossing v.2

benim yazı yazmamı bekliyormuş sanırım.. bugün 2 kart daha geldi.. yine ben sevinçten zıplama moduna geçtim..


biri finlandiyadan.. bu sefer uzun uzun şeyler öğretmiş bana sağolsun.. olen käynyt istanbulissa ja ihastuin siihen.. i've been to istanbul and fell in love with it mealindeymiş.. sağolsun bütün finlandiya postları cross etme meraklısı olduğundan ve benim profilimde tell me smth in your own language şeklinde bir şey yazdığından dolayı yakın zamanda finceyi sökeceğime inanıyorum.. o da benim gibi film izlemeyi çok seviyormuş hatta türk-alman yapımı yaşamın kıyısındayı izlemiş ve çok beğenmiş :D ben de izledim ve beğendim diye cevap vermeme rağmen aslında hiç beğenmemiştim :D ama yabancılara karşı kendimizi yüceltmemiz lazım :D ismi Simi imiş arkadaşımızın..






üzerindeki pullara bayıldığımı söylememe gerek bile yok.. tamı tamına 5 pul vardı yahu DD:





benim yolladığım kartların üzerinde pul olmadan gittiğini farkettim bugün.. sinirlendim efendim pttye.. yazıklar olsun dileklerimi iletiyorum burdan kendilerine.. yazıklar olsun nasıl bir dilekse artık :D



diğer kartımız Almanya'dan gelmiş.. lisedeki Ali hocam, şu ana kadar bana ve evdekilere Almanya'dan gelen kartlar bana şunu gösterdi.. Almanlar ve Almanca bilenler çok kötü yazıyor efendim.. ne yazdıklarını okumak için uzun süre metne bakmanız gerekiyor.. mesela bana gelen kartın Almanyadan olduğunu DE şeklindeki postcard ID den anladım.. hangi şehirden olduğunu hala çözemedim ısrarla cologne diye okuyorum ama kolonya ismini bir şehre yakıştıramadım pek :D ismi de sasnina değil sabrinaymış mesela profilinden baktım :D


kesin insanlar benim yazdıklarımı da okuyamıyor ama hadi hayırlısı :D







bu da pulumuz :) üzerinde ne yazdığını seçemedim pek.. saat de geç oldu gözler görmüyor :D


0 Responses