sayıklamalarım

yok olacaktım.. olmadı.. gene bir şeyler zırvalayayım istedim.. arka arkaya üzücü haberler alıyorum.. hayaller, heyecanlar ve hayal kırıklıkları.. dibine kadar değişen insanlar..

ağzımı açıp kimseyle konuşasım yok.. şartlar zorluyor iletişime.. ben zorlanmak istemiyorum.. hayat bana sıkıntılı tarafını gösteriyor sık sık..

hiç kimseyle ilgisi yok durumun, açıkçası kimse de umurumda değil ama güzel şeyler olsun istiyorum bir süre.. etrafımdan güzel haberler alayım, vizeleri güzel şekilde halledeyim, kimse ölmesin, kimse hastalanmasın, herkes huzur ve kardeşlik içerisinde yaşasın filan istiyorum..

tevazu gösteremeyeceğim konulardan biridir insanları karşılıksız ve çok sevmem.. o yüzden çevremden mutlu bir haber alınca ben daha mutlu oluyorum ya da tam tersi.. insanların beni sevmiyor oluşu kendi problemleri değil mi ;)

dün akşam diskokralını izlerken idiotic ablalarla ilgili yazı yazmaya karar verdim.. moduma girdiğim zaman yazacağım inşallah..

yine başka şeyler yapmak isterken bambaşka şeylere yöneliyorum.. yine amaç sorgulaması yaşıyorum.. yine insanların davranışları karşısında şaşırıp kalıyorum..


midem bulanıyor..

aralıksız..

an be an..

bir şeyleri birilerini gördüğümde kat be kat daha fazla..

kusmak istiyorum.. içimde her ne varsa hepsini çıkartmak.. her şeye sıfırdan başlamak belki.. ya da sıfıra kazık kakmak..

insanlar aksiyon filmlerinde olaylar geliştikten sonra neden kusar anlıyorum artık..

fazla gizemli oldu ben bile sıkıldım yazarken.. okuyanlar da sıkılacak belli oldu :) bu sefer de böyle olsun :)

2 kart daha aldım.. en kısa zamanda postcrossing blogumu açacağım inşallah.. her gün her an kart almak istiyorum.. ama ben yollamak istemiyorum.. bu bir çelişki mi 8-) öyleyse de kime ne! :))
0 Responses