Cenneti Beklerken'i beklerken

efendim gösterime girdiği zamandan itibaren bu filmi izlemek istiyorum.. bunun çeşitli sebepleri var ama bana kalsın :D

nihayet google vasıtasıyla indirmovie diye bir sitede buldum.. normalde en son başvuracağım kaynaktır ama cenneti beklerken mp4 diye yazınca enteresandır ki virüssüz adultsız birşeyler çıktı :D DVDsi çoktan çıktı niye almıyorsun dediğinizi duyar gibiyim..

Alanlar varsa bilirler.. Türk filmleri ilk çıktığında 24ytl civarı olur.. zamanla 1.99 a kadar düşer.. bu film düşmüyor efenim :D aylardır araştırmadığım yer kalmadı hepsinde ilk çıktığı fiyatta :D

"bu yüzden zalimler için yaşasın cehennem!" misali "çulsuz ve kotalılar için yaşasın mp4!"puhaha tam şuan bu sözün kime ait olduğuna baktım yerlerdeyim :D

neyse konumuza dönersek filmin berbat ya da iyi oluşu umrumda bile değil.. azmetmenin ve kazanmanın haklı zaferini ve haklı gururunu yaşıyorum an itibariyle..

şu an 3. partın %64ü indi iki partımız daha var ve sonra (yüksek ihtimalle yarın) yabba dabba duu nidaları eşliğinde filmimizi izleyeceğim..

film hakkında uzun uzun yorumlar yapamam kendimi Atilla Dorsay sanmaya başlıyorum yoksa.. ama bittikten sonra üşenmezsem güzelmiş ya da kötüymüş derim :)

canımız kanımız vize takvimimiz belli oldu.. 24-26-27 kasım ve 3 aralık tarihlerinde her güne 2 sınav düşmek üzere 8 sınav bekliyor bizleri.. zor olacak ama ders çalışmak iyidir güzeldir.. zihni güzelce meşgul eder diye düşünmekteyiz.. Allah cümle öğrencilerimizin yardımcısı olsun..

%98 oldu 3. partı da nihayete erdiriyoruz.. vatana ve millete hayırlı olsun :) sevgiler, saygılar, hürmetler :P

sonradan aklıma geldi ekleme yapayım.. günün anlam ve öneminden bahsetmeyeceğim çünkü gereksiz insanlar bol bol tvde yaptılar bu işi.. terör örgütü lideriyle röportaj yapan davalardan kaçmak için Belçika vatandaşı olan iki kelimeyi bir araya getiremeyen haber sunucusunun sözde "Ata" sevgisi yeterince midemi bulandırdı.. tek bir şey söyleyeyim "çok özlüyoruz!"
0 Responses