mimm

sLn hanım yine bizi mimlemiş.. bu sefer üşenmeden eğer bilgisayarım da izin verirse (donmazsa) ben de yazayım istedim..

insanın kendi garipliklerini anlatması da başlı başına garip değil mi? ben bir şey yapıyorsam bana göre normaldir.. başkalarının ne düşündüğü neden önemli olsun ki? neyse başlıyorum..

en küçük şeylerde anlam ararım..etrafımda gördüğüm turizm, pastane, apartman, bebek ürünleri satan mağaza ve hatta damperli kamyon markasının aynı olması olayın sıradanlıktan çıkarsa da sabah çıkarken gördüğüm aracın plakası yolda giderken dilime takılan şarkı v.s nin bir anlamı vardır bana göre..

özellikle rüyaların bilinçaltı olduğuna kesinlikle inanmam ve mutlaka ordan çıkarmam gereken bir mana olduğunu düşünürüm..

aslan kadını olmanın yan etkilerinden biri olarak dağınık olmayı pek bi severim.. masanın üstündeki çikolata kağıdı bazen beni aylarca rahatsız etmezken bazen sinirlenip her şeyi bir anda düzenleyebilirim..

bir an çok sevdiğimi düşündüğüm bir arkadaşımı hiç sevmediğimi, hatta konuşmak bile istemediğimi hissederim.. çok büyük şeyler yapması da gerekmiyor bazen diğer insanlar için küçük olan şeyler benim için çok büyük olabiliyor..

sıkılırım.. çok sevdiğim, olmasını çok istediğim bir iş olmayacak gibiyse oracıkta bırakırım.. kılımı kıpırdatmam bir daha olması için.. mermeri delme olayını hiç yaşamayacağım sanırım bu yüzden =))

insanları kolay silemediğimi sanırım.. ama bir andan sonra bir bakarım ki o insan bende safra halini almış.. adını duymam bile yüzümü ekşitiyor.. dengesizim sanırım..

yanlış şeyler yaptığımda işlerimin ters gideceğini düşünürüm.. bu yanlış şeylerin çok büyük şeyler olması gerekmiyor.. birine çıkışmam, biriyle tartışmam hatta sınavda kopya çekmeye çalışmam bile olabilir..

ters giden işlerin ise genellikle temelinde Fenerbahçe vardır.. maç günleri kızdırdığım varsa mutlaka gönül alan mesaj atarım.. geçen maç yaptığım yanlış bir şey varsa bu maç asla tekrarlamam..

deli gibi futbol sevmeme rağmen rakip takımdan birileriyle futbol konuşmaktan nefret ederim.. söyleyecekleri en ufak sözde kendimi kontrol edemeyecek gibi hissederim.. hatta kendi renkdaşlarımla bile futbol konuşmayı sevmem.. futbol konuşulmalı, izlenmeli ve geçilmelidir bana göre..

garip insanım vesselam.. ama şimdilik bunlar geldi aklıma.. yenisi olursa aşağı eklerim.. mutlu kalın efendim :P
5 Responses
  1. srknsngn Says:

    bir yanlışlık olmasın canan.
    sen profil yazısı yazmışsın :)


  2. Canan Says:

    öyle mi olmuş :)) demek ki ben genel olarak garip bir insanım, ya da garip şekilde genel :P


  3. Selin Says:

    ben akşam bi liste yapıcam garipliklerin üzerine :))


  4. Selin Says:

    *ben okula giderim gelirim hep uyuyor olur, okula gidip gelmez ama hiç devamsızlıktan kaldığı olmadı şimdiye kadar.

    *uyur uyanır, bir sürü şey söyler, sonra tekrar uyur, söylediği hiçbir şeyi hatırlamaz.

    *çikolata kağıtlarıyla, yarım bırakılmış cips paketleriyle uyuyabilir, rahatsız olmaz.

    *içtiği capri-sun'ların paketlerini yatağının arkasına atabilir, arada kontrol etmek gerekir.

    *erkek gibi kız sayılabilir ama odada küçücük bir kelebek olsa çığlık çığlığa kaçar.

    *kızların kafası teknik şeylere pek çalışmaz genelde ama o bozulan her şeyi deneme yanılma yöntemiyle tamir edebilir. teknik servis olacak büyüyünce.

    *kestaneye bayılır çikolataya bayılır kestaneli çikolata yemez.

    *penguen'in de uykusuz'un da her satırını okur ama ben alırsam, ben almazsam gidip almaz.

    *eve zaman zaman kumandalar gelir tamir etmesi için, evden arayıp çağırırlar, gider insanların bilgisayarla ilgili problemlerini çözer. Sanırım büyümeden de teknik servis oldu.

    *şahane espriler yapar ama kısık sesle söyler sonra da hiçbir şey olmamış gibi bakar, asla gülmez. ama bir iğrençlik yaptığında ortamdaki herkesin duyup "iğrençsin yaaa" demesi için elinden geleni yapar.

    *tekrar tekrar tiyatroda aynı oyunları izler, deli mi ne :p

    *özünde iyi bir insandır (:p) ama şu duygularını saklayan tiplerden olduğu için yanlış anlaşılabilir.

    *maç izlerken üstündeki herhangi bir şeyin uğurlu geldiğine inanırsa bir dahaki maç yine giyer. o yetmez ben farkında olmasam bile "sen o gün şunu giymiştin bir daha giy" diye beni uyarır :D

    *bazı akrabalarının uğursuz olduğuna inanır, maç günü gelmelerini istemez :p saygısız gençlik :D

    *"ya diğer eşofmanlarım kirli, akşam da maç var bu uğursuz geliyor, ne giyicem ben" :D

    *aylarca yıllarca mp3 playerındaki şarkıları değiştirmeden yaşayabilir. (ben 3 gün dayanabiliyorum da bana garip geliyor.)

    *kız kardeşlerin gözlemleyebildiğim kadarıyla büyük çoğunluğu ablasına benzemeye çalışır. aksi yöndeki tanıdığım tek örnek bizim mischief'tir.

    *telefonlarını durmadan düşürür, kızınca karşıya fırlatır sonra telefon bozulduğunda bütün bozuk telefonların ona denk geldiğinden şikayet eder :D

    *sırt çantamdan bahsederken hiç utanmadan "benim çantam" diyebilir. hacı yaptı iyice :-/

    *bisiklet sürmek, paten kaymak gibi konularda doğuştan geldiğini sandığım bir yeteneği vardır. bunlar öğrenilen şeylerdir normalde.. tamamen aynı imkanlarla büyüdük ben neden paten kaymaya bir türlü alışamadım ya da bisiklet sürmeyi beceremiyorum :D


  5. Canan Says:

    sağol birader biz bilmiyoduk bunları :D 51 yazı boyunca yaptığımız karizmayı 20 maddede iç ettin :D (evet saydım)