hayat beni neden yoruyosun?

başlığa bakıp dehşetle içeri girenler.. yani siz!

ironik bir başlık yahu ciddi değil korkmayın :P

zaman zaman insanların kullandığı klişeler vardır..lost'un ilk zamanlarında live together die alone yazar herkesin iletisinde.. (ben de yaptım) ya da charlie'nin kolundaki dövme.. o kadar zaman geçti ki üzerinden unutmuşum..

demet akalın bebekte 3-5 tur attığını söyler eski sevgilisine nazire yapmak isteyen hanım kızlarımız anında copy paste yapar..

serdar bey kardeşimiz hayatt beni neden yoruyosunnn diye LOTR'deki gollum edasında şarkı söyler(bknz önümüssee vs efendimisss) herkesin iletisi o olur..

günümüzün favori dizileri, filmlerindeki replikler de bundan nasibini alır.. en son olarak..

sen dizime yattın, ben bi hikaye anlattım sen büyüdün..

filmi izlemedim, muhteşemdir vasattır berbattır bilmiyorum, umrumda da değil..

ama bıktım yahu..

filmi izledim süperdi gidin izleyin yazın tamamdır, afişini filan koyun ona da razıyım ama artık kimin kim olduğunu karıştırır oldum nick ve iletilerden..

ya ben takıntılı olduğum için gözüme batıyor ya kafaya takıcak bir şeyim olmadığı için bunu taktım ya da gerçekten herkes suyunu çıkardı bilmiyorum.. azcık değişik olun sürüden ayrılın diyorum insanlara ama takan kim..

bir de blogtan sesleneyim dedim.. bıııııktıııııımmmmmm :D :D
1 Response
  1. Selin Says:

    çağan ırmak'ın bir filminden hiç izlemeden nefret edeceksin deselerdi, "hadi canım sen de" derdim. izlemedim, izlemeyi de "asla" düşünmüyorum, bu kadar da büyük konuşuyorum!
    tiksindim resmen!