ikisıfırsıfırdokuz

not:bu en karamsar yeni yıl yazılarından biridir eğer perşembe sabahı uyandığınızda her şeyin mükemmel olacağına inanıyorsanız lütfen okumayınız..

yeni yıla girmemize azcık kaldı.. yeni yıl şöyle süper olacak böyle müthiş olacak demek isterdim ama bana yeni yıl hiçbir zaman hiçbir şey ifade etmedi..

yine tarih yazarken 2008 yazıp hay senin ben nidası eşliğinde 2009'a çevireceğim.. sabah uyandığımda hayatımda para sisteminin ytl den tlye dönüşmesi hariç hiçbir değişiklik olmayacak.. canımı sıkan şeyler yine başucumda olucak..

yine de birşeyler dileyeyim istedim..

umarım perşembe sabahını beklemeden bugünden itibaren sizi mutlu edecek şeyler olur..

yılbaşı piyangosundan size süper para çıkar..

arkadaşlarınız size güzel güzel hediyeler alır (ben saçma olduğunu düşünüyorum ama)

umarım yarından tezi yok Mr-Miss "O" ile tanışırsınız..

umarım yılbaşı ağacı adı altında insanlar ağaç katliamı yapmaktan vazgeçer..

umarım TL ler güzel olmuştur..

umarım artık masum insanlar ölmez..

umarım yeni rektör umduğumdan daha iyi biri çıkar..

umarım gülümsediğimiz günler çook olur..

umarım aklınızdan geçen ilk dileğiniz gerçek olur..

umarım Fenerbahçem şampiyon olur =))

umarım kriz saçmalığı biter..

neyse bu kadar yeter gerisi size kalmış :) ben şömineye çorap asmaya koşuyorum.. o yarın mıydı yoksa?

an itibariyle bana gelen bir mail:

Teknoloji Sokağı - Yeni yıl Sokağı

Mutluluk bankasının sevgi şubesinde
2009 no'lu hesabınıza
365 gün daha yatırılmıştır.
Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle...
MUTLU YILLAR...

ya ben çok karamsarım ya da insanlar 8 yerine 9 yazmayla her şeyin çözüleceğini sanıyor :))
4 Responses
  1. a. Says:

    insanlar kendilerini kandırmayı seviyor sense gerçekçi bakıyorsun olaya:))
    mutlu yıllar sevgili MiScHiEF...
    her ne kadar senin için pek bir şey ifade etmese de "mutlu yıllar"
    :)


  2. Canan Says:

    her seçimde yeni gelecek partinin herşeyi düzelteceği inancı gibi..

    insanların umuda ihtiyacı var ve ben gereksiz yere umutlanmayı bırakalı çook oldu.. olay bundan ibaret sanırım :)

    mutlu yıllar sana da :)


  3. e.d Says:

    aslan burcu değilsin sen...ya da bilmediğimiz başka aslan burçları yüzünden aslan olduğumuza inanamıyorum. nice mutlu yıllar ama yine de...


  4. Canan Says:

    neden ki =) bu iyi bir şey mi ya da =))