canım yine yazmak istedi.. ne yazacağımı bilmiyorum.. büyük ihtimal yine sıkıcı bir yazı olacak buraya kadar gelmişseniz devam etmeden önce iyi düşünün derim..

önceden söylediğim üzere okulum pazartesi günü başladı (!) tabi buna başlamak denirse.. iki gündür pek değerli hocalarımız toplantı yapıyormuş.. gidip gidip boş dönüyoruz.. daha doğrusu dönmüyoruz.. sabahın köründen arkadaşlarla buluşmak enteresan bir duyguymuş yaşıyoruz ama tavsiye etmiyoruz efendim uykunuzu alın önce..

yarın yine erkenden okula gideceğiz.. bakalım hocalarımız teşrif edecek mi.. etmeyecekse de değişik planlarımız var buluruz birşeyler ;)

hayatın değişik yönlerini keşfediyorum bu aralar.. inişlerini, çıkışlarını dibine kadar yaşıyorum.. çıkışlarını yaşarken seviniyorsak inişlerini yaşarken de üzülmeyi bilmeliyiz değil mi? ya da belki bu hayat başka bir dünyanın cehennemidir bilemeyiz ki..

cumartesi günü disco kralının ilk bölümünü izledik ailecek.. başından sonuna kadar her karesinde Gürgen&Murat ikilisini arayarak.. ilk defa bir Okan Bayülgen programında bu kadar sıkıldım yahu.. ışığı kapamaya üşenmesem sonuna kadar bile dayanamayacaktım.. ilk haftanın azizliğine veriyoruz efendim.. daha iyi olacak inşallah..

dün gece açığı kapamak için youtube dan bol bol videolarını izledim ikisinin.. uzun zaman sonra gülmek, kahkaha atmak, bunu sessiz yapmaya çalışmak, beceremeyip nefessiz kalmak ve bir süreliğine de olsa hiçbir şey düşünmemek çok güzeldi.. canı sıkılanlara tavsiyemdir..

bir yerden tutunduysak hayata, boşa geçirmemeli bırakmamalı değil mi?
0 Responses