ülker çikolatalı gofret

rüyalarımla ilgili yazdıklarımı iki yazı aşağıda bulabilirsiniz.. dün gece tavan yaptı bu saçmalıklar.. itiraf edeyim komik gelmedi değil.. son birkaç günde gülmeme vesile olan tek olay bu oldu hatta..

efendim Mimar Sinan'ın Süleymaniye Camii ile ilgili bir olayından bahsedilir.. Koca Sinan yaptığı işin planını sütunların arasına koymuş restorasyon yapılması gerektiğinde uğraşılmasın diye.. rüyam da burdan esinlenilmiş sanıyorum.. şöyle ki;

sol ayak baldırımda 3 tane delik ve bu delikleri kapayan tıpalar çıktı.. Atam (o bu rüyada geçtiği için kendimden utanıyorum:( ) bu konuda birşeyler yazmış o tıpamsı şeylerin altında önemli şeyler varmış.. kim olduğunu hatırlamıyorum ama yengem olması kuvvetle muhtemel tek tek tıpaları çıkarıyor biz de altında ne olduğunu görüp şaşırıyoruz..

birincisinden beyaz bir sıvı çıktı.. süt gibi.. ne olduğunu hatırlamıyorum ama aaa diye bir yorumda bulunmuştuk onu hatırlıyorum..

üçüncüsünden ne çıktığını net hatırlamamakla beraber su gibi birşey olduğu kalmış aklımda..

sıra geldi ikincisine.. bildiğiniz orijinal boy, bütün ülker çikolatalı gofret çıktı efendim.. hem de o kadar şaşırdık ki aa bu bir mucize filan diye.. ayağımda olmasına şaşırmadık da.. kabı yoktu ama senelerdir yediğim gofreti tanırım.. kabı da ayağımı acıtmasın diye mi yoksa reklam olmasın diye mi yoktu onu bilmiyorum..

merak ediyorsanız söyleyeyim o çikolatayı yemedim.. çok iğrenç olurdu yaf ıyyy :S

diğer rüyalarımda ise kendime simli bir ruj sürüyordum, 3 yaşındaki kuzenimin mektup arkadaşı vardı, ailecek kahvaltı yapıyorduk, kardeşimle yüzlerce dev oyuncak satın almıştık ve daha hatırlayamadığım birkaç tane rüya.. hepsinden sonra da tek tek uyandım.. hayır deli değilim bakmayın bana öyle..

çikolataya ihtiyacınız olursa beni çağırabilirsiniz.. gerçekte tıpalar yok ama inanırsam baldırımdan ülker çikolatalı gofret çıkarabilirim bence.. al sana bir imkansız daha.. Adam Fawer çıksın olasılıklı desin bakim 8-)

uyandım mı tekrar uyumak istiyorum.. uyudum mu bir an önce uyanmak istiyorum.. böyle bir kısır döngü devam ediyor.. Allah yardımcım olsun..

siz siz olun aklınıza mukayyet olun değerli okuyucularım.. (slogan gibi oldu bu da)
7 Responses
  1. e.d Says:

    Mİschief büfe gibi olmuş bu, bereketli insan :) biliyodum...seviyor olmamamın tek nedeni aslan burcu olamaz:D


  2. diamandi Says:

    :))) mischief ya ne desem bilmiyorum ya :) 3 yaşşındaki kuzenini mektup arkadaşına takıldım ben :)


  3. Canan Says:

    e.d aşkolsun ya sevmediğini ulu orta yazmasaydın bari :)

    diamandi yazdıktan sonra hatırladım daha kuzen 3 yaşına bile girmedi 2,5 yaşında :)

    tanıdığınız psikiyatr varsa bi görüştürün hayrına ya :S


  4. Selin Says:

    hahahaha eda ne yazmış öyleee :D

    abuk sabuk rüyalarınıza dahil etmeyin yusufumu sen ve o küçük kardeşin (evet bnm de kardeşim olan :p ), rahat bırakın çocuğu be :)

    ayrıca avea reklamında ne diyor? "inanırsak olur benceeee"


  5. Canan Says:

    tamam inanıyorum birazdan ayağımı deşip bakıcam gelir bakarsın sen de :D valla ben dahil etmek istemedim kendisi giriverdi :D edaya da çok kırıldım :'( :D


  6. e.d Says:

    ya yanlış okumuşum yazdığımı n'apiyim.. çok ayıp ihtimal bile verdiniz demek :D


  7. diamandi Says:

    bi hesaplaşmayama mı sahne oluyor burası ;)