bir yaz günü, bir yaz günü

hiç açıköğretim sınavına girdin mi??

evet şarkının böyle olmadığnın farkındayım ama ölümü düşünmenin yazı kışı olmaz teoman abimiz saçmalamış ben de mantıklı bir hale getirdim (H)

neyse saçmalıklarımı geçersek konunun ne olduğunu aşağı yukarı anladınız sanırım..

muhasebe-matematik-hukuk ==> açıköğretim bütünlemeleriiiiiiiiiii

günlerce içim sıkıntı oturtan, sahura kadar trt4 videolarını izlemek zorunda bırakan aptal sınavlar silsilesi..

3ü gitti 1i kaldı.. hayatımda ilk defa bir sınavda son 3 kişiye kaldım.. muhasebe sağolsun 8-)

efenim insanlar kendilerine ya da başkalarına şiddet eğiliminde olabiliyorlar.. sadist, mazoşist gibi kavramlar bulmuşlar değerli büyüklerimiz bu konular için.. mazoşizmin tavanlarındayım ben de..

senin neyine gerek açıköğretim zeka geriliğine sahip blog yazarı kişisi.. oturup kuzu kuzu kendi bölümünü okusana.. sabahın köründe en oruçlu halinle kalkıp sınava koşturmak da neyin nesi..

tek amacım 4 sınavın 2sinden geçmek.. gelecek sene için kendime güvenmiyorum ama en azından 1. sınıfı geçmiş olucam.. tam bu noktada dualarıma amin derseniz dünyanın en mutlu kişisi olurum çok değerli blog okuları.. demezseniz de sağlık olsun napalım :P

sınav konusunda çok bahtsızımdır.. össde yanımda oturan çocuk soruları dudaklarını kıpırdatarak okuyordu ben tam cinnet içerisinde türkçe kısmını bitirdim o matematiğe mi geçti naptı bilmiyorum kapadı çenesini.. hayır kafa atmadım sakin bir insanım ben..

ydsyi hatırlamıyorum muhtemelen sakin geçmiştir vukuat olsa hatırlardım.. açıköğretimin vizesinin ilk gününde önümdeki abla sağolsun deli gibi ayaklarını sallıyordu.. bilen bilir ben de sallarım çok fazla ama abla eroin krizi geçiriyor gibiydi.. soruları okuyamadım mide bulantımdan..

finallerde ise önümdeki genç arkadaşım yaklaşık 1-1,5 mm genişliğinde siyah beyaz t-shirt giymişti.. sağolsun arkaya her yaslandığında gözlerimi kamaştırıyordu.. hipnotize olmaktan korktuğum için cevap kağıdını filan yukarı kaldırdım bir ara..

finallerin diğer gününde ise en öndeydim..sorun değilmiş gibi görünüyor değil mi? sorunların en büyüğü aslında.. 2 tane görevli arkadaşımızdan birinin bütün şahsi problemlerini biliyorum.. yalnız diğer arkadaşına kimseye söyleme dediği için sizle paylaşamam.. üzgünüm... prensiplerim var..

bugün de önümdeki "olgun" ablanın saçları olduğu gibi sırtındaydı.. ve benim en takıntılı olduğum şeydir kıl.. bi ara çaktırmadan kalemle hepsini düşüreyim diye düşündüm ama yakalanırsam ne söyleyeceğime dair hiçbir bahane bulamadım ve vazgeçtim..

zaten bahtsız bir insan olmuşumdur hayatım boyunca.. dünyada benden başka örnek var mıdır ki körüklü otobüste ilk kapıyla ikinci kapının ortasında düz ayakta duruyorken sırılsıklam olsun.. hayır efendim camdan filan gelmedi alttan geldi.. bilen bilir körüklünün 4 hali vardır..

yeni yeşil uzay aracı görünümüne sahip olanlar, eski yeşiller, nisbeten yeni kırmızılar ve en kötü olan 1983 yapımı filan olduğunu duyduğum kırmızılar..

tahmin etmesi imkansız değil herhalde ben en sonuncudaydım..aşırı yağmur yağıyordu.. yanlış hatırlamıyor isem otobüse bineli 5dk bile olmamıştı.. lise zamanı olduğu ve sabah erkenden çıktığım için otobüs en kalabalık halindeydi.. güzel güzel yolculuğumuzu yapıyorken araba su birikintisinden geçti o sırada otobüslerin altında olan kapakımsı şeylerden biri kalktı ve bütün su benim üzerime..... dolu otobüste, insanlar yan yanayken yanımdakilere damla gelmez iken bütün su benim başımdan aşağı döküldü.. sanırım belediye uykusuz olduğumu farkedip yeni servisini benim üzerimde denedi.. ben sinirlenince de yapım aşamasında kaldırdı sistemi..

eğer inanmayan, yok canım diyen varsa ayrıntı verebilirim ama yazı çok uzun oldu sıkılacaksınız okurken :D

velhasıl kelam (evet evet blog yazarı Arapça da biliyo :D) şanssız bir insanım bu konularda.. ama tek bi konudaki şansım hepsini bloke edebiliyor =) öle işte..

gün geçmiyor ki yeni bir okurum olduğunu öğrenmeyeyim.. her öğrendiğimde ayrı bir utangaçlık hali her öğrendiğimde ayrı bir mutluluk.. sağolun varolun efendim eğer buraya gelene kadar okmaktan sıkılmadıysanız cennetliksiniz :D ben Türkiye-diaspora maçına bakmaya gidiyorum sınava çalışmadan önce.. hayırlı haberler alırız inşallah..

dip not: canım aplam haklıymışsın yahu.. dünyanın en sinir bozucu haliymiş.. artık hiçbişey yapmamaya karar verdim ya da kendi içimde yapmaya..


edit: bir yaz günü bir yaz günü hiç bu kadar üşüdün mü?
rüzgar gülü rüzgar gülü hiç ölümü düşündün mü?

imiş şarkı yanlış biliyormuşum.. rüzgar gülüne ölümü düşündün mü diye sorması da yeterince saçma ama benim hatamı telafi etmiyor :D kusura bakma okuyucu ya teomanı hiç sevmem zaten :D
9 Responses
  1. Selin Says:

    bence 83 yapımı falan değil, daha da eski bizim hattın otobüsleri 8-)
    ama otobüs şöförlüğü sağlam iş. yarım gün otobüs sür, otobüs sıkışıkmış bilmem neymiş sorun değil, senin koltuğun belli, yaşlılar yer vermediğin için laf da sokamıyorlar. ayrıca iki öğretmen maaşına eşit maaş alıyorsun 8-) mühendisle de kuruşu kuruşuna eşit. ooooo daha ne olsun. ben şöför olmaya karar verdim. arada senin gibi ıslananlar olunca da gülerim işte :D işin eğlenceli kısmı da o olur :p


  2. Canan Says:

    gülme incinirim :D

    valla ben de her an okulu bırakıp şöfer olabilirim.. bir de geçen gün maaşlarını geç aldıkları için iş yavaşlatma eylemi yapmışlar utanmadan :D


  3. Canan Says:

    şu an baktım 1984te hizmete sürülmüş kendileri :D


  4. kNtli Says:

    artık bi okuyucun daha var hayırlı olsun:P bütün blogu okudum az çok tanıdım anladım seni.. hakkaten karamsar yazmışsın.. bence insanın hayatında çok sevdiği ve çok sevildiğini hissetiren kişilikler varsa bu kadar karamsar olmamali zira onu bulamayanlar da var:)


  5. Adsız Says:

    güzel ve basarılı yazılarının devamını dilerim.açıkögretim sınavlarından da geçersin rahat ol ;)


  6. Canan Says:

    kntli çok teşekkür ederim ama hayat seviyorum seviliyorum dünyadan banane diyemeyeceğim kadar karışık ve zaman zaman fazlasıyla can sıkıcı oluyor :)onun yerine iyi ki sevdiğim insan(lar) var yoksa çok daha zor olurdu diyebiliyorum :)okuma zahmetine katlandığın için teşekkür ederim :)

    isimsiz arkadaşım sana da teşekkür ederim umarım geçebilirim dediğin gibi =))


  7. RaMa Says:

    belki seni azcık rahatlatır söliim hukuk ve muhasebe soruları çok zordu (:
    ayrıca senn kadar kısmetsizi bahtsızını arıosan söliim ben örnek teşkil edebilirim...
    ortak noktayı göz önüne alırsak artık b rokuyucun daha var (:


  8. diamandi Says:

    :) çok eğlenceliydi... senin açından sinir bozucudur kesinlikle ama nadide şehr i istanbul işt... otobüsşeri de öyle...


  9. Canan Says:

    teşekkür ediyorum arkadaşlar kusura bakmayın unutmuşum cevap yazmayı.. kafam bir milyon son zamanlarda..

    rama 4 sınavın dördünden de kaldım :( üçünden 48-47 ve 46 ile.. hiçbir şey rahatlatamaz malesef..

    teşekkür ediyorum diamandi yaşaması sinir bozucu olsa da birikmişlerim oluyor işte.. insan zaman zaman hatırlayıp da gülecek şeyleri olsun istiyor.. o zamanlar bunları aklıma getiriyorum.. güzel oluyor.. tavsiye ederim :)