son ki üç dört...

geçenlerde canım şarkı söylemek istedi yine.. direc-t geldi aklıma.. çok severim ama uzun zamandır dinlemiyorum diye düşünüyordum.. sonra en çok bilinen şarkıları da olan hasreti düşündüm.. onu söylemeye başladım..

hasret beni yordun sanma
sancım diner elbet zamanla
...
affet nefret ettim senden
son ki üç dört..

şarkı söyleme hevesim kayboldu oturup böyle bir şeyin mümkünlüğünü düşündüm.. birine karşı nefret beslenirken hasreti nasıl yorar ki insanı?.. aşkın nefrete olan yakınlığıyla mı açıklamalı? kaldı ki ben birbirlerine çok uzak olduğunu düşünüyorum.. benim göremediğim bir cevabı var mıdır ki?


peki ben neredeyim? heh buldum..

affet......




neden bahsediyor bu kız diyorsanız:



izleyemeyenler: http://www.youtube.com/watch?v=WDc_z5PHf90
5 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    sadece nakarat kısmını mırıldaysandın sende öyle komple şarkı söylemek zor iş ben aklıma geldiği anda üşeniyorum :D


  2. Canan Says:

    di mi ya bir saatimi boşu boşuna düşünerek geçirdim :) bir dahakine öyle yapayım olmadı :D


  3. The Metonian Says:

    ne demişler, "en büyük aşklar, nefretle başlar".

    @CaRtMaNtR : aralardaki keman soloları için bile şarkının tamamı dinlenir :D

    dilime dolanır şimdi bu şarkı iyi mi (:


  4. Canan Says:

    bilmiyorum ya klişelere pek inanmıyorum ben birini sevebilmek için nefret etmek gerekmemeli bence :D
    ben sabahtan beri "ada sahillerinde bekliyorum" u söylüyorum, keşke bu takılsa :D


  5. Selin Says:

    özleme dönemi bitmiş de nefret etmeye başlamış gibi hissettim böyle düşününce.. ben en çok şeye takılırım:

    hep uyurdun sen ben ağlarken
    hep saklandın sen kendi dünyana..

    8-)