masaüstü şeysi -mim-




mim sana gelmiyorsa sen mime gideceksin demiş atalarımız.. ya da dememiş mischief uydurdu.. ama bu sefer benim yazasım geldi.. mim için kendime teşekkür ediyorum..

imageshack sitesini açabilirsem resmi de yükleyeceğim ama önce yorum kısmını yapayım sonradan eklerim.. sizin bu sıralamadan haberiniz olmayacak tabi ki ama dürüst insanım işte :P masaüstümü sisterım slnin ısrarlarına dayanamayarak dün değiştirdim.. size yenisini göstermek kısmetmiş :P

açıklanmasının biraz uzun süreceğine inandığım için hemen geçeyim istiyorum..

7/24 kullandığım programlarım yine açık.. idman firefox ve msn.. şeffaf olayım diye hiçbir şeyi kapamadan shot aldım.. msn penceresinde tanıdık birini görebilirsiniz, içeri bağırmaktansa burdan konuşmak daha kolay geliyor napalım :P

video programlarının çokluğu dikkatinizi çekebilir.. genellikle gom player ve kmplayerı değişmeli olarak kullanıyorum, color videoyu silmeyi unutuyorum, quicktime en nefret ettiğim program olmakla beraber sadece photoshop dersi için kuruldu :)

açıköğretim videolarının olduğu klasörün kocaman kırmızı bir çarpıyla gösterilmesi tamamen tesadüf :P

download konusunda azimli olduğumu da farkedeceksiniz.. listeye göre gidiyoruz işte :P

adobe readerla inatlaşmaktan vazgeçtim, zira kendisi her yeni güncelleştirmede masaüstüne kısayol eklemekte, ya da ben hadi bit artık diye çabucak geçtiğim için işaretini kaldırmıyorum o da mümkündür :P

gmail notifier en sevdiğim program.. gmaili en son ne zaman mail gelip gelmediğini anlamak için açtığımı hatırlamıyorum.. gmail kullananlara tavsiye ederim..

media playerda saatlerdir tek bir şarkı açık.. biri reklamından sonra dinleyesim geldi saatlerdir dinliyorum.. tek şarkı için winamp listemi katletmeye de üşendim kaldı öyle :P

mim için kendime teşekkür ediyorum.. sağolayım varolayım :P
15 Responses
  1. diamandi Says:

    evin içi msn mi görüyorum ben :) yalnış değilmi o :) şaka ya da.. iletişimin geldiği son nokta mı yoksam :)
    en son ögrenci evinde yemek ve tvdekileri haber vermek için kullanoyduk :D o da bi gerçek ama :D


  2. Canan Says:

    biz de genelde haber almak ve vermek için kullanıyoruz, kulaklarımızda kulaklık varken iç odaya seslenmek/ sesi duymak biraz zor oluyor da :)


  3. a. Says:

    Biz de yaparız ablamla, vallahi kolay ve eğlenceli:D Hatta biz karşılıklı otururken de dikkat dağıtmak amacıyla ileti yolluyorduk bazen(bu bir psikopatlıktır kabul:P)

    mimi yollamayı unutmuşsun Canan:D
    Yolla bence, daha fazla insan mimsiz kalmasın:P


  4. Canan Says:

    haha biz onu hiç yapmadık ama eğlenceli gibi görünüyor :D

    unutmuşum ama kalsın boşver, beğenen yazsın bize yollandı da mı yazdık sanki :P


  5. a. Says:

    Ehuehe:D
    Orası da doğru:P


  6. diamandi Says:

    şok üstüne şok bu gece.... harddiskim çöktü :))) yoksa bende bilirdim yazacağımı da :)))


  7. Canan Says:

    yapma ya geçmiş olsun hatta kolay gelsin :-/ işin zor sanırım gece gece..


  8. diamandi Says:

    hahah teknolojiye teslim olmak yok :))) problem çözülmüştür :)))


  9. CaRtMaNtR Says:

    Joe Black iyi seçimmiş ama geç kalınmış indirmek için sanki. Video oynatıcı için K-Lite codec yüklenmiş BS Player üstüne oynatıcı tanımam :D

    Bu arada Daemen Tools programıda gözden kaçmıyor ciddi bir korsancılık kokusu alıyorum :D

    Diziler dosyasının sonundaki falan filanda komedi tam :D


  10. Selin Says:

    dizi downloadlarıyla uğraştığımız için durmadan link atıyoruz, eh linki de gidip söylemek pek kolay değil, en kolay yol msn di mi ;)


  11. The Metonian Says:

    * eski masaüstü resmini merak ettim bak şimdi :p

    * odalar arası msn konferansını biz de yapıyoruz (:

    * kmplayer'a hafiften geçiş olmuş sevindim (:

    * adobe reader yerine foxit reader kullan (:

    * sende de mi kaspersky.. tüh :D

    * solsuite'ten benim için fal bakar mısın :p

    * açıköğretim klasörünün simgesinin "çarpı" olması, pek bir imâlı geldi bana :D


  12. Canan Says:

    sırasıyla:
    * önceki: http://yfrog.com/5gcelaltayarqv4j

    * oleyy sorunlu değiliz yani olabilir bişey :D sevindim açıkçası :)

    * canım hangisini isterse onu kullanıyorum artık =) zaten bu sıra dizi de izleyemiyorum sınavlar da başlıyor.. oof of 8-)

    * bir pdf için kendisi kurdu galiba ya, hiç hatırlamıyorum kurduğumu çünkü.. onu da araştırırım üşenmediğim bir zaman :)

    * kaspersky e laf yok :P norton avast avira kullandım ama kasperskyi hepsine tercih ederim :D

    * bakarım tabi.. birkaç oyunda uzmanlaştım hatta onlarla bakayım sonuç garanti olsun :D

    * yok canım denk geldi öyle aa :P yoksa açıköğretim candır :D


  13. Admin Says:

    benim hiç böyle bir masaüstüm olmayacak mı ?
    Allah'tan programlarımın %96 sı portable ve derli toplu(biliyorum benden çok uzak bir kelime :)) bir yerde duruyor.

    bu da benim masaüstüm :D


  14. Canan Says:

    haha çok iyiymiş seninki :D bilgisayar harici konularda ben de çok dağınığım ama masaüstünü karışık görmek canımı sıkıyor ilk bulduğum boş vakitte bir yerlere sıkıştırıyorum.. benim de klasörlerin içleri fena anlayacağın :D


  15. Canan Says:

    sLn Cartmantr yorumlarınız için mail gelmedi şimdi blogger.com'dan gördüm yayınladım özür dilerim..

    @sLn
    daha iyi anlatılamazdı valla :D arada dedikodu için kullanıyor olsak da :P

    @cartmantr
    izlenmiş ama arşivlenmek için indirilen filmlerden biri o :) BS player vista temasını basice çevirdiği için sinir oluyorum, kullanmıyorum o yüzden :)

    deamon tools sims için kuruldu başka amacım yok :D onu da bir-iki kere ancak oynamışımdır, oynuyor olsam içim yanmayacak ama kardeşim seviyor :D

    tembel insanım diyeceğim ama falan filan kısmına sadece belgesel tekabül ediyor, belgesel yazsam daha kolaydı sanki :D