hurrayy!

aylardır istediğim şeye nihayet kavuştum!! The Simpsons Pulu!! herhangi birine razıyken Bart olması ayrıyetten sevinç kaynağı oldu bende! taramaya üşenip kamerayla çektim, kalite berbat ama olsun :D

bugün iki sınavım olduğu için oflaya poflaya evden çıkarken gördüm ve accayip mutlu oldum!

hatta Dibler Abla'nın d-smart reklamındaki dansından yapmak istiyorum sabahtan beri.. eğer becerebilsem Deivid gibi yapardım ama anca onu yapabilirim :D

reklamı görmeyenler için aşağı link koydum, haydi kalkın beraber yapalım...

golumü atarıııımmm dansımı yaparıııımmmm golümü atarıııımmmm dansımı yaparııımmmm :D

hehe evet evet delirdi bu kız :)



7 Responses
  1. The Metonian Says:

    küçük mutluluklar (: seni yengeç dansı yaparken görmek lazımdı :p


  2. Canan Says:

    kameraya çekebilirim ama ortaya pek hoş bişey çıkacağını sanmam :D


  3. CaRtMaNtR Says:

    Discovery Channel'da Deadliest Catch izledikten sonra yengeç dansı yapan insan görünce korkmam ben herhalde :D

    Bart puluda pek bir şık pek bir havalıymış :D


  4. Canan Says:

    ben izlemedim ama kendi dans ederkenki halimi düşününce emin olma derim :D

    evet evet öyle di mi :D


  5. Selin Says:

    kıskanıyorummmmmmmmmmmmmmmmm :(((

    homer istiyorum, istiyorum, istiyorum :(


  6. bartı bir kadının seslendirdiğini duyunca bitti benim için o aile.


  7. Canan Says:

    yok ya ben çok seviyorum yine de, izin vermedim o kadının içimdeki simpson ailesini bitirmesine :D