başlıksız

günahım kadar sevmediğim bir adamın gazetede bir köşesi var ne zaman adam oluruz diye.. bir tane de ben söyleyeyim istedim..

sütçüsünden, çöpçüsüne, bekçisinden, postacısına işimizi savsaklamadığımız zaman..

şöyle açıklayayım, şu anda evimde 5 tane bize ait olmayan kartpostal var.. nasıl olsa hepsi size geliyor diye atılmış.. es kaza bize çok fazla mektup geliyor olsa bütün semtin mektuplarını okuyabileceğim sanırım..

kartpostalın üzerindeki adrese göz atmaya erinen insanlar bir sürü maaş alırken binlerce üniversite öğrencisi işsiz.. gel de bu işte adalet ara..
4 Responses
  1. Adsız Says:

    ptt özelinde genel bir sorun olduğunu vurgulamışsınız zaten ama ben aralarında en çok ptt'ye bozuluyorum. mektup yazmayı o kadar çok severdim ki... ne zaman ki yerlerine ulaşmaz ve postada kaybolur oldular, bıraktım yazmayı ve postacılara saygı duymayı.


  2. diamandi Says:

    adaletin bu mu dünya... ne mal verdin ne mülk dünya (ki gözümüz yok :) ) kötülerinasin sen dünya... iyi leri oldüren dünyaa :))) diyesim var :)


  3. Canan Says:

    @Sersang
    eskiden bak postacı geliyor selam veriyor diye şarkılar söylerdik artık kızılcık sopasıyla kovalayasım var o kadar söyleyeyim.. zaman zaman bahsediyorum pttde başıma gelenlerden, sık sık kullandığım için başımda kocaman bir bela halindeler.. sitesine de şikayet ediyorum bazen, geri dönüşleri de oluyor tavsiye ederim :)

    @diamandi
    koptum ya Allah iyiliğini versin :D yalnız ben bu şarkının sözlerini bilmiyormuşum sayende keşfettim :D ne mesudum :P


  4. diamandi Says:

    hayat ögrenmeyme devam eder :P ;)

    mektup okumak iyidir :)) kartpostal vs de :D yine şasnlı sayılırsın ya faturalarıun yanlış gelenleriyle ugraşsaydın :)) ödemek zorunda kalıyordum :P şaka tabi de o daha beter be :))