bir reklam, bir cinnet

Çalışan bir anneyim hayatım zor
3 çocuğum var nasıl olur sor
Onlar acıkır beni beklerler
Tek yardımcım şu pınar köfteler

Donuk halde atın tavaya öyle güzel olur
Şokla dondurulmuş eti suyu tadı tuzu durur
Annemin köftesi gibi aynı
Çalışan annenin baş yardımcısıymış
Pınar köfteleeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr

gecenin 1:30 u olmuş, beni bekleyen 10 ünite var.. bitirmeden yatmamak niyetindeyim ve beynimin aralıksız tekrar ettiği tek şey bu aptal jingle! sözlerini de kendim yazdım copy/paste değil..

ağzıma geleni sayıyorum şuan.. kim demiş reklamın iyisi kötüsü olmaz diye? bundan sonra pınarın suyunu bile içersem adiyim!
4 Responses

  1. Canan Says:

    bu kadar antipatik bir reklama az bile =)


  2. Adsız Says:

    tamda bu uyuz reklamın uyuz sözlerini aryordumki benim gibi uyuz olup sözleri ezberleyecek biri varmş


  3. diamandi Says:

    :))) final haftasına veriyoruz bunu ve davam ediyoruz :)))