canım memur!

başka bir mevzudan bahsedecektim aslında, ama öğlenden beri ağzım açık şekilde dolaştığım için bu konuya öncelik vereyim istedim..

zaman: bugün
mekan: iü edebiyat fak. öğrenci işleri
şahıslar: ben, arkadaşım, sınıftaki herkesin muhtelif sebeplerle tartıştığı suratsız öğrenci işleri memuru

arkadaş ile mischief belge almaları gerektiğinden ötürü dilekçe yazarlar, bu dilekçeyi öğrenci işlerinin gülümseme özürlü görevlisine vermek için uflaya puflaya içeri girerler.. hatta arkadaş amaan gene bu kadınla muhattap olucaz der mischief de surat bükerek onaylar.. öğrenci işlerinin kapısından içeri girilir..

memur: hoşgeldiniz çocuklar ne o?
arkadaş & canan: (hönk) dilekçe yazmıştık biz hazırlık belgesi için
m: hee verin bakayım
bakar yazı küçük olduğundan mütevellit okuyamaz.
m:ya bu gözler de iyice bozuldu.. doktora da gitmiyoruz kesin 2,5 filan olmuştur bununla idare edelim bakalım der gözlük takar..

gözlükleri takmasıyla artık karşımızda bambaşka bir memur vardır..
m:aman da aman ne güzel yazmışsınız bıcır bıcır
Arkadaş: hönk
Canan: HÖNK
m:tamam canlarım şimdi bunu dekan yardımcısına çıkarıyorsunuz o imzalıyor tekrar bana getiriyorsunuz oldu mu güzellerim..
Arkadaş: HÖNKKK tt..tabi
Canan: HÖNKKK tt.tabi
m:hadi bekliyorum tekrar sizi..

dışarı olağan şaşkınlığımızla çıkış, üzerine arkadaşın söylediği
-lan bunun aklı 2,5 olmuş
sözü ve mischiefin gülmekten yerlerde sürünerek dışarı çıkışı..

dekan yardımcısına çıkış işleri uzuuun süre sonra hallediş öğrenci işlerine dönüş..
-nerdesiniz kızlar yaa sizi bekliyodum ben de..
- :S dekan yardımcısını bekledik biz..
akabinde kapıya kadar uğurlanış..

aşık mı oldu, kocası bişey mi hediye etti, çocuğu/torunu mu olacak, uyuşturucuya başladı da "high" durumda mıydı bilmiyorum ama bundan sonra edebiyat fakültesi öğrenci işlerine laf söyleyen karşısında beni bulur (H) bana hayatımın hiçbir kısmında bir memur böyle hoş karşılamadı yahu :P pazartesi bir randevumuz daha var çiçek mi alsam ki giderken?
6 Responses
  1. Selin Says:

    aşık olmuştur 8-)


  2. diamandi Says:

    :))) off aşk off... ama size olmadığı kesin :)) eger pazar akşamı bi tartışma yaşarsa aldıgınız çiçeklerle beslkenmek durumunda kalabilirsiniz... danger danger :D


  3. CaRtMaNtR Says:

    gözler bozuk ya başkası sanmıştır sizleri :D


  4. Canan Says:

    @selin
    evli olduğunu geçen sefer duymuştum ama evliyken de aşık olmuş olabilir, saygı duyarım :D

    @diamandi
    evet ya korktum valla..eksik kalsın çiçeği =)

    @cartmantr
    evet bu çok gerçekçi :D pazartesi anlayacağız ak koyunla kara koyunu :D


  5. The Metonian Says:

    sıcak çarpmıştır onu :D böyle ters etki yaratmıştır belki :D

    pazartesi ikinci raunddan haberler getir merakta bırakma bizi :D


  6. Canan Says:

    bizim bina kışın buzhane gibi yazın da serin olmayı tamamen doğal yollarla başarabilen ender okullardan, sıcaktan bunalmamıştır ama dışardayken güneş geçmiş olabilir :D randevumuza az kaldı çok heyecanlıyım :P