the curious case of lost

S05E15 i henüz izlemeyen arkadaşlarımın okumaması önemle rica edilir, keyfinizi kaçırabilecek kadar spoiler söz konusudur..

geçenlerde okumayı sevmediğimi söylediğim bir konuda bu sefer ben yazı yazıyorum.. kınayınca başına gelir dedikleri doğruymuş demek.. perşembe günü indirilebiliyor olmasına rağmen bugün ancak izleyebildim (indirme problemi değil canım istemiyordu)

bugün gibi hatırlıyorum ilk üç sezonu arkadaşımdan alıp manyak gibi, soluksuz izlediğimi.. bölüm sonunu görüp dayanamayarak diğer bölümü açtığımı..

ama uzayan şeylerin suyu çıkması mevzuu tavan yaptı benim için lostta.. hiçbir dizide onu izlerkenki kadar sıkılmıyorum.. diğer hafta yenisi çıkana kadar izlemiyorum bile çoğunlukla..

dolandırıcı kızımız ve oğlumuz filozof, ayyaş doktorumuz fizikçi, memur olduğunu hatırladığım ama emin olamadığım felçli şahsımız ise iktidar delisi katil oldu..

bunları bir tek ben mi hissediyorum bilmiyorum ama bölümün geneli benim için offf ile poff ile geçiyor.. doğal olarak izleme, bırak şeklinde bir yorum alabilirim.. ama ilk 3 sezonu bu kadar iyi giden bir dizi izlemişseniz, grevden dolayı 4. sezonda yeni bölümlerin çıkmasını hararetle beklediyseniz buraya kadar gelmişken sonunu getirmek istiyorsunuz.. yine de finali benim için son şans sanırım..

izleyenlerin çoğunun benim gibi geçmişi için izlediğini düşünüyorum.. dizideki herkesin ayrı bir filozof, ayrı bir alim olması çekilecek gibi değil çünkü.. güzel adamız konuşup insanlara öğüt de vermeye başlamış, bir adım ilerimiz aynı insanımızın kendini mesih ilan edip dünyayı kontrol etmeye çalışması bence.. tabi karaya döndüğünde tekrar ölmezse 8-)

dizide sempati beslenecek pek kimse kalmadı gibi.. ilk başlarda Benjamin kendisinden her şey beklenecek muazzam bir adamken John'un yanında tam bir loser oldu, John izlediğim tüm dizilerdeki en itici adam, Sawyer aşk böceği.. gerisini zaten sevmiyordum.. silkeleyip kendilerine getirmek istiyorum hepsini..

tek sempatim sun&jin ikilisi ile Richard'a artık.. bir tek ulvi sözler etmeyen ve tek derdi birbiri olan insancıklar onlar çünkü.. Richard ise yaşlanmıyor o yüzden saygı duyuyorum adama =) sırrını öğrenmek de fena olmazdı hani :P

S05E15 i şimdi izledim de içimdekileri kusayım istedim =)
6 Responses
  1. The Metonian Says:

    sezonun geneli hakkındaki yorumunda hemfikiriz ama 14 ve 15. bölüm için aynı görüşte değilim (: bence sezon finaline çok iyi hazırlayan iki bölümdü.

    bu arada richard'ın karizması da son bölümde john locke'un gelişiyle bitti bence (:


  2. Canan Says:

    olayın gelişimi açısından ben de aynı fikirdeyim.. ama karakterler o kadar nefret edilesi şekle geldiler ki olay örgüsüne yoğunlaşamıyorum..
    Locke'u görünce hissettiklerimi anlatmaya kelimeler yetmez.. bütün bölüm boyunca ada benden bunu istedi, ada söyledi, buraya gelmemizin bir amacı olmalı v.s dinliyoruz.. 21 senedir aynı evde yaşıyorum daha hapşırınca çok yaşa bile demedi ev bana, millet bir senede koca adayla içli dışlı oluyor..

    sözün kısası az laf çok iş günlerini özledim, şaşırmayı özledim.. umarım yeniden Ben ipleri eline alır.. Richard'la beraber böyle bir şey yapacaklarını hissettim son sahnede..


  3. The Metonian Says:

    -- spoiler --john locke aslında bildiğimiz john locke olmayabilir. blacksmoke'un ölülerin bedenine girdiğine dair teoriler vardı ki bunları destekleyen christian shephard gibi örnekler var. o yüzden locke ada bunu istedi filan derken gerçekten ada istemiş oluyor sanırım (:
    -- spoiler --evet ben'den son dakika golü görebiliriz her an (:


  4. Canan Says:

    spoilerın dibine vurduk konunun başına yazayım bari :D

    ama blacksmokeun adanın security system'i olduğunu hatta bir şifreyle kapatılabildiğini Ben sayesinde görmüştük.. dolayısıyla fazla olağanüstü misyonlar yüklememek gerek bence.. kaldı ki black smoke olsa Locke'ın son sahnede söylediği anlamsız oluyor, ada kendi lideri için niye böyle bir şey istesin? (Allah'ım artık adalar da bir şeyler istiyor :S)

    uff açık vermemeye çalışarak yazmak ne zormuş :)


  5. The Metonian Says:

    biz en iyisi kendi hallerine bırakalım onları :D zaten bize kafayı yedirtmekten başka birşey yaptıkları yok, alsınlar adalarını da başlarına çalsınlar :D


  6. Canan Says:

    bence de.. şu bölümler ilk sezonlarda olsa hiç devam etmezdim zaten :D artık pek teori bile okumuyorum, normal bir dizi gibi başlıyor ve bitiyor benim için.. umarım eski haline döner =)