hayallerim gerçek oldu!




İntihar etmeyince kızdı köprüden attı!

Çin'de borç batağına düşen bir Çinli, intihar etmek için çıktığı köprüde 5 saat kalınca olaya kızan emekli bir asker tarafından aşağıya atıldı. İtfaiye'nin açtığı hava yastığının üstüne düşen kriz mağdurunun sağlık durumu iyi. Genç adamı aşağıya iten emekli asker ise, üç yıl hapis cezası ile karşı karşıya.

İntihar girişimi sırasında 5 saat boyunca köprüyü trafige kapatınca, kızgın bir vatandaş tarafından aşağıya atıldı.

Olay sonrası "yaralamaya kasıtlı olarak sebebiyet vermek"ten polis tarafından gözaltına alınan emekli asker, suçlu bulunması halinde 3 yıl hapis cezası alabilecek.


haberi kısa kestim, sıkıcı olur diye.. intihar için çıkıp yaklaşmayın atlarıma bağlayanlara sinir oluyorum! zaten oraya çıkış amacın atlamak değil mi? neden seni birilerinin görmesini, bir şeyler yapmasını beklersin ki.. polisler seni kurtarınca borçların otomatik olarak ödenmiş mi oldu?

askeri gözaltına alanları da kınıyorum! beni 5 saat geciktirse baktım ölmedi ben de atlar aşağıda haklardım! dayaklık bunlar! eline sağlık biraderim (hemen de yakınlık kurarım) hayalimi gerçekleştirdin!
3 Responses
  1. The Metonian Says:

    suç olmadığını bilsem gidip ben tekme atarım o köprülere çıkanlara...

    ayrıca intihar "kişisel" birşeydir. bizi niye karıştırıyorsun birader ?


  2. Selin Says:

    yazmayı unutmuştun, o kadar hatırlattım, hani teşekkür, hı :((


  3. Canan Says:

    @melankolikdeli
    valla ben de hep bunu yapmak istemişimdir, çıkacak yüreğin varsa atlayacak yüreğin de olmalı.. sevgilimi/karımı/çocuğumu getirmezseniz atlarımı anlayabiliyorum, bir tehdit var.. ama kendini öldürmeye çalışıyorsan yap şunu birader değil mi!

    @sLn
    unuttum ya istersen ayrı bi teşekkür yazısı bile yazarım ayıpsın.. ne demiş tuhaf sesli abla:pınar köfteleeeeeerrrrr..