bloggerları nasıl bilirsiniz?

bu sefer yazmaya üşendiğimden değil fazla blog takip etmediğimden takip ettiğim blogların birkaçı da tanıdık olduğundan yazmamıştım.. ama etrafımdaki herkesin yazdığını görünce sıranın bana geldiğini farkettim sanırım.. isimlerde herhangi bir öncelik yoktur..

melankolikdeli: öncelikle çok yardımsever :D teknoloji işlerinden anlıyor gibi, ama daha ps3'e bile geçememiş :P benim gibi tvdeki saçmalıklara ve ayrıntılara fazla takılıyor ayrıca iyi bir gözlemci.. cana yakın, eğlenceli bir insan.. yazılarından anladığım kadarıyla sözü dolaştırmayı sevmiyor az sözle çok şey anlatmayı sevenlerden.. nedenini bilmediğim şekilde kendime benzetiyorum (ki bu bana çok sık olmaz :D)

Cartmantr: macera filmleri ve basketbol hayranı sanırım.. macera filminden eminim de aklımda basketbol kalmış bir de :P o da benim gibi blog yazmaya üşeniyor =) ama yazdığı zaman da hakkını vererek uzun yazıyor (ki ben canım istemediğinde kısa keserim) şahsi hayatı konusunda biraz ketum, post it notları hariç hemen hiç bahsetmiyor.. sinemayı çok seviyor.. ayrıca o da benim gibi bir chuck sever (izledin mi finali :D)

personanongrata: melankolikdelinin onun için kullandığı tabir tam yerinde sanırım.. kendi halinde, sessiz, sakin, biraz ürkek ama gerektiğinde de cesaretli biri.. o da benim gibi yazmayacağım uleyn diyip vazgeçenlerden.. iyi ki de vazgeçmiş bu sayede severek okumaya devam edebiliyoruz :)

Besimi: her zaman saygı duyduğum insan türünden.. şu bir konu hakkında kendini uzmanlaştırabilenlerden.. kendim çekirge misali hobiden hobiye atlayan biri olduğum için bu kadar saygı duyuyorum belki de.. blogunu okuduğumda bir şeyler öğreniyorum ve bu da beni mutlu ediyor..

diğer takip ettiğim blogların bazılarını bknz:
sLn
Darkness
oyuncak sepeti
Red Pharos
sRkN
blogger harici tanıdığım için;

bazıları da kategori blogu olduğu için yazmadım.. onlar için de böyle bknz:
lambuja
gürkanblog
tasarımcım

unuttuğum ya da hoşlanmayacağı bir şey söylediğim varsa affola..
10 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    aslında o kadar ketum sayılmam geçmişte baya kendi yaşamımı anlattığım (hoş yine belli bir kapalılıktaydı bu yazılarda elbette :D ) yazılar vardı.

    onun dışında sinema ve chuck dışında basketboluda doğru hatırlamışsınız efendim :D


  2. The Metonian Says:

    "nedenini bilmediğim şekilde kendime benzetiyorum"

    eyvahlar olsun ! ben de mi Coyote olacağım ! :p


  3. Selin Says:

    Benden bahsetmemişsin yaa kalbim kırıldı :( :p


  4. Canan Says:

    @cartmantr
    hafızamın rezaletliği bir kere daha ortaya çıkıyor.. son zamanlarda hiç hatırlamıyor olduğum için yazmıştım :$ basketbolu nasıl hatırladıysam artık =)

    @melankolikdeli
    aşkolsun ya karakter olarak demiştim sadece :) Allah sonumuzu benzetmesin diyelim o zaman :P

    @sLn
    senin için kitap yazarım 2-3 satıra indirgeyemeyeceğim :D


  5. CaRtMaNtR Says:

    en sondaki finali izledin mi sorusunu sonradan görebildim :D

    evet izledim. pek bir güzel bağlamışlar hakikaten. özellikle jeffsterın sahne şovu süperdi. birde sondaki matrix göndermesi :D


  6. Canan Says:

    jeffster müthişti ya..
    -why are you letting Sam Kinison (gerçekten inanılmaz benziyor) and a Indian lesbian ruin your wedding..

    kardeşimle böyle izledik:
    -bitiyor :(
    -bitiyor :(
    -bitiyor :(
    -bitmiyorrrrr yehuuuuu :)


  7. Besimi Says:

    teşekkürler canan güzel kelimelerin için :))
    mahçup hissettim kendimi...;)


  8. ben hala Darkness modunda mıyım:D ağlamak istiyorum hafız:D "İN"san Bünyesi olalı yıl olacak yahu:D bu blogspot un bana garezi var demedi deme:D


  9. Canan Says:

    @besimi
    rica ederim yanlış olduğuna inandığım bir şey söylemedim =)

    @Lale
    kaldırdım bir daha ekledim yine darkness'sın ben napayım.. yapıştı artık üstüne :P

    o değil de benim bu yorumlara cevap yazmayı unutma olayın ne olacak hiç bilmiyorum 8-)


  10. Canan Says:

    *senin unutman değil benim unutmam