fotoşort

sebepsiz bir can sıkıntısı vardır.. photoshopla uğraşılır (sıpeyşıl tenks tu melankolikdeli).. resimden birşeyler kaldırmak öğrenilir ve başarıyla uygulanır (yatttaaaaaa!!).. hemen ardından bu karikatür akla gelir:

=aa babane fotoraftaki sen misin?
--evet yaaa eskiden cok guzeldim ben..
=iyi de bu fotoraf eski değil ki?!!!!!
--evet gecen hafta cekildi.
=babane balkona kakanı yapıyosun???!!!
--fotoşortta kakayı silebilir misin??

yiğit özgür dosyasında bu diyalogun geçtiği karikatür aranır.. belki bulunamaz ama okudukça gülünür, güldükçe okunur.. artık önümüzde gayet keyifli bir gece vardır.. keşke eski halinden çoook uzaklarda olmasaydı :-/

enadı speyşıl tenks tu sLn

5 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    bide röntgeni pvır poirtle çizdiği karikatür wardır oda komiktir :D


  2. Canan Says:

    -hımm hevesiniz kursağınızda kalmış
    =evet denkleştiremedik röntgen parasını..
    -bunu kim yaptı
    =dayıoğlu pavır poirtte çizdi..

    bknz: (karikatür ezberleyen manyak :D )


  3. The Metonian Says:

    --fotoşortta kakayı silebilir misin??


    sen bu azimle bunu da yaparsın :D


  4. CaRtMaNtR Says:

    bu neki daha benim aklımda kalmış bi dolu karikatür war :D

    bakkal amca ölümden sonra hayat varmı
    yok, tadelle war wereyim mi
    olur

    iyi umut sarıkaya konusuna girmedik :D


  5. Canan Says:

    @melankolikdeli
    elimde gerekli materyal yok olsa seve seve silerim (gerekli materyali isimlendirme gereği duymadım :D )

    @CaRtMaNtR
    evet ya onu da biliyorum.. çok iyi bir şey ama köötü bir anında aklına gelip seni neşelendirebiliyorlar :) umut sarıkayayı pek takip etmiyorum, birkaç tane var hafızamda, o yüzden girmedik :P