sevmiyorum sevmiyorum~mim~

yine mimlendim yahu.. aslında işime geliyor, çalışmam gereken dersim yok, canım sıkkın, kafa dağıtıyorum :) bu sefer mimimiz persona non grata dan gelmiş, bloglara dair sevmediklerimizi yazacakmışız.. teşekkür edelim ve hadi başlayalım..

*ilk olarak berbat dilleri olan yazarlardan kaçıyorum.. yazılarını gereksiz kelimelere boğanlar, anlamını bilmedikleri kelimeleri kullananlar, en yersiz yerlerde anlamını bilmedikleri eski-yeni kelimeler kullananlardan, fiillerin son harflerini yazmaya erinenlerden
bknz: geliyo koşuyo ediyo

*haberleri ve şiirleri copy/paste yapıp duranları da okumadan geçiyorum genelde.. blogun özelliği kendine ait olmasıdır.. başkasına ait alıntıların dolduğu yere blogum diyemem ki ben..

*şiir içerikli blogları genel olarak sevmiyorum aslında.. yazan arkadaşlara saygısızlık etmek istemem tabi de bana hitap etmiyor işte..

*açar açmaz müzik zıplayan blogları okuyacağım varsa da okumuyorum (eğer tanıdığım ya da yazılarından keyif aldığım biri değilse) insanlar müzik dinlemek istiyorsa blogumu açtıkları anda gom playerdan müzik de dinleyebilir sanırım.. (media playerım günlerdir bizlere ömürdü gom playerdan dinliyordum.. programcısı görse merdaneyle döver herhalde beni, ben bunun için mi uğraştım diye)

*küfür içeren yazıları okumayı da sevmiyorum.. hele bunları yazan bir kızsa arkama bile bakmadan kaçıyorum.. kimse edebi yazmak zorunda değil tabi -ben de konuştuğum gibi yazdığımı düşünüyorum- ama eğer okuyan birileri varsa onlara saygı duyman gerekir bence..

*en çok kaçındıklarımdan biri de cinsel hayat/ilişki blogları.. iki kişinin arasında olması şeyleri onlarca/yüzlerce/binlerce kişinin okuduğu yerde paylaşmak ya da bunları okumak hiiç bana göre değil..

*sevmemek değil ama siyahın üzerine beyaz yazılı blogları okurken çok yoruluyorum.. genelde takip ettiğim blogların da bu şekilde olması benim makus kaderim sanırım..

*kendi yazdıklarının başkaları tarafından okunmasına bile çekinen biri olarak okunmak için yazılan blogları sevmiyorum.. güncel tartışmalar, cinsel hayat, lost v.s.

*çok reklamı, çok gadgetı olan blogları da sevmiyorum.. her yandan bir şeyler çıkıyor yazılar 2. hatta 3. planda kalıyor.. her şeyin azı karar çoğu zarar :)

* geriye ne kaldı diye sorarsanız cevabı için doğru yerdesiniz.. kendi bloguma bayılıyorum efendim :P yaşasın blogum :D

a.nur a bir kez daha teşekkür ediyoruz.. mimi de melankolik deli , CaRtMaNtR ve voodoo girl e yolluyorum.. isteyen yazsın istemeyen görmemiş gibi davransın efendim :)
8 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    güzel pas gelmiş yarın bunu değerlendiririm artık :D


  2. Canan Says:

    bekliyorum :D


  3. a. Says:

    Teşekkürler Canan hemen okuma sevincine eriştim ay ay:)
    Şu haber içerikli yazılar konusu benim için de geçerliymiş, bak işte bir elin nesi iki elin sesi dedikleri:P


  4. Canan Says:

    sevindirebildiysem ne mutlu bana :) ben de bu konuda çok doluymuşum onu farkettim :)
    çok absürd haberler bazen iyi olabiliyor ama basit bi haber sitesinde bulabileceğim şeyler için neden blog okuyayım ki ;)
    haydi hep beraber nefret edilesi okunmayası blogları seçip afişe edelim :P ismi ne ibö olsun.. iğrenç blog ödülleri.. uykum mu geldi ne :D


  5. a. Says:

    ahaha:Ç
    adaylığımı koyucam:D
    benim sevmediğim bloglar bana oy atsın!


  6. The Metonian Says:

    gördüm ve yazacağım :P (işten fırsat kalırsa)

    siyah üzerine beyaz font : sLn görmesin bu maddeyi :P

    lost : eskiden yazardım. demek beni sevmiyorsuuunnn :(

    :D


  7. Selin Says:

    @ melankolik deli

    Yazmaya başladığımdan beri beynimi yiyor bu kız, değiştir şu şablonu diye :D

    @ Canan

    mim aklımda, fırsat bulunca yazacağım, unutursam hatırlatırsın zaten :D Ayrıca Lost forumu okumaktansa blogu okumayı daha çok seviyorum. Sadece yazıları okuyup yorumlara bakmayabiliyorsun. forumda hepsi içiçe :-/ Ben seviyorum diye sevmek zorunda değilsin tabi :D


  8. CaRtMaNtR Says:

    Yazanların çoğunluğu imla kuralları ve blog açıldığı anda çalan şarkılardan rahatsız anlaşılan :D