Mischief vs Tosbağa


geçenlerde okuldan eve gidiyorken kafama takıldı yine.. insanların sevdiği hayvanlar karakterlerini yansıtır derler ya kaplumbağa benim neyimi yansıtıyor diye düşündüm.. düşündükçe sözün doğruluğuna daha da çok inandım.. bakalım siz de benimle aynı fikri paylaşacak mısınız..

ps: resimdeki umumi tuvalet çağrışımı yapan siteyle bir ilgim yoktur kesmeye üşendim..


olayların çıkış noktasından başlayalım..

* ikimiz de tehlike anında kafamızı içeri sokuyoruz/sokmaya çalışıyoruz.. o başarabiliyor ben ise sadece kafama topu yediğimle kalıyorum o ayrı

* o sürekli sırtında evini taşıyor ben ise sırt çantamı.. fark gibi görünse de işin temeli taşımaksa ikimizin de misyonu aynı..

* ikimiz de çirkiniz..

* ikimiz de yavaş hareket etmeyi çok seviyoruz.. en ağır işleri de yapabiliriz ama yavaş olmak kaydıyla.. ama gerektiği zaman da hızlı olmasını da biliriz (sözkonusu yemek ise :P )

* gerektiği zaman aklımızı çok iyi kullanırız (bknz: tavşan ile kaplumbağa)

* onların ortalama ömürleri bizimkinden birazzcık fazla.. (100-150 yıl) ama o kadar fark olur caanımm..

* sırt üstü yatıyorken o yapısı itibariyle ben ise üşengeçliğimden ötürü kalkmakta zorlanıyoruz..

* bir kaplumbağadan süper hızlı hareketlerle yanınızdan koşmasını bekleyemezsiniz değil mi? e benden?

* onlar da telaştan pek hoşlanmaz, ben de..

* kaplumbağalar sık sık ölü gibi uykuya dalar, eeh ben de top patlasa duymayanlardanım..

* çirkin olduğumuzu söylemiş miydim?

eeh bu kadar benzer özellik varken Mischief onları sevmeyip de ne yapsın değil mi?
5 Responses
  1. tosbağalar çirkin değildir sen de diilsin:P :D güzel tespit hafız:)) cidden benziomuşsunuz lan! :D


  2. Canan Says:

    değil miyim değil miyim oleyy :P


  3. CaRtMaNtR Says:

    tospaaların (böle yazınca bana daha sevimli geliyor bu hayvan :D ) yaşam tarzına nedense hep imrenmişimdir. herhalde kabuk ve tembellik çekici geliyor :D


  4. The Metonian Says:

    * ikimiz de tehlike anında kafamızı içeri sokuyoruz/sokmaya çalışıyoruz.. o başarabiliyor ben ise sadece kafama topu yediğimle kalıyorum o ayrıbu madde, benim Coyote teorimi destekliyor :D


  5. Canan Says:

    @CaRtMaNtR
    ben de imrenirim hep yahu.. bazıları şanslı doğuyor :P

    @melankolikdeli
    geçen salı oldu daha.. insanlar küçücük bahçede voleybol oynamaya çalışıp, üstüne bir de acayip beceriksiz olunca kaçınılmaz son olarak bahçede oturan hemen herkese attılar.. eh biz de nasiplendik tabi ki :D
    kendimi iyice coyote gibi hissetmeye başladım zaten :P