çarşamba karısı

her gün otobüse bindiğiniz durakta 10 civarı kişi oluyorken o gün sayılar 30-40 a fırlayabiliyorsa,

otobüsünüz geldiğinde bir anda o 30 kişinin 27'si otobüse koşturuyorsa,

her gün bomboş olan otobüste o gün tutunacak yer bile bulamıyorsanız,

şöförlerin meşhur hitabı olan "beyler..." yerini "bayanlar..."a bırakmışsa,

yolun ortasında birinin elinizi tutmasını artık yadırgamıyor, tek verdiğiniz reaksiyon beraber düşmemeniz için daha da sıkı tutunmak oluyorsa,

malum durağa geldiğinizde otobüste in ve cinle kalıyorsanız,

istifra eden, ağlayan, sızlayan, hatta yol boyu anaokulu şarkıları söyleyen çocuklar popülasyonunda patlama varsa,

eve dönüş yolunda otobüste nefes almak bile zorlaşıyorsa, otobüsteki kişi sayısı ellerdeki poşet sayısının 5(beş) katıysa (elleri boşken tutunma yeteneği olmayan insanların ellerinde poşetlerle düştüğü durumu tahmin etmek zor değildir herhalde),

son duraktan otobüse bindiğiniz için şükredip duruyorsanız,

otobüsün ön koltukları bomboşken arka koltukların tamamen dolu olduğu gözünüzden kaçmıyorsa -ve evet siz de arkalara kaçıyorsanız-,

ayakları, başı, sırtı, eli, kolu ağrıyanlar, -bütün gün gezmelerine rağmen- otobüse gelince yavrum ayakta duramıyorum diyenler popülasyonu da artmışsa,

yanınızda oturan insan elindekilerin yarısını üstünüzde bırakmaktan gocunmuyorsa ve siz de bütün yol içinde ne olduğunu bile bilmediğiniz eşyaları kuzu kuzu taşıyorsanız,

otobüsten indiğiniz an ilk söylediğiniz "ohh bee" ise

mischiefin her çarşamba yaşadıklarını yaşıyorsunuz demektir.. onlar da pazara gitmeye bayılan insancıklardır..

başlık: kabuslar evi - çarşamba karısı
11 Responses
  1. gribulut Says:

    vala kötü bir durum, nefret ederim o yüzden otobüslerden


  2. CaRtMaNtR Says:

    beterin beteri vardır. hafta içi 5 gün toplam 120 km yolu 6 farklı otobüsle ve hemen hepsinde ilk duraktan son durağa kadar gitmek birde bunu 4 sene sürekli yapmak çok delirtici olabiliyor.

    gerçi bazı refleksler kazandım. mesela kafam camda sekerken uyuyabiliyorum. sadece zihinsel güçle demirlere tutunabiliyor. normalde nefes alınamayacak yerlerde deri solunumu yapıyor ayrıcada uyurken bile durağıma yaklaştığımı hissedebiliyorum :D


  3. Lucas Corso Says:

    Çin'de metroya biniyor da olabilirdik bu hayatta... ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=UO-A6ZU4Qkw


  4. Canan Says:

    @gribulut
    aynı fikirdeyim :)

    @CaRtMaNtR
    haklısın betermiş baya.. ben haftada bir gün çektiğim için bu kadar gözüme batıyor belki de..

    aman diyeyim uykuna fazla güvenme ben de aynını yapıyordum bir gün bir uyandım son duraktayım =)

    @trivium
    fenaymış! ama çok değil birkaç sene sonra eminönü tramvayı da benzer duruma gelir bence.. nüfusun onlar kadar çok olmaması büyük avantaj tabii..


  5. Selin Says:

    hazır bu çarşamba okulum yokken gitsem mi ne yapsam :p hava da güzel :D


  6. Canan Says:

    yer verirsem adiyim.. uyurum, kaldıramazsın :D


  7. Selin Says:

    Ay bu şimdiki nesil hep böyle, ayıp yahu, cık cık cık, yaşlılar ayakta duruyor gençler oturuyor, terbiyesiz anacım hepsi, bık bık bık, bir de okula gidiyorlar, eğitim alıyorlar, bunları mı öğreniyorsunuz okulda, yaşlılara saygıyı öğrenmiyor musunuz, aaaaah aaaahhhh nereye gidiyor bu gençlik..

    Dinlemeye hazır mısın :D


  8. Canan Says:

    yandım Allah :P


  9. UÇAN SALİH Says:

    lisedeyken okul dönüşü,pazardan dönen ve (yazdıklarının tıpkısını aynısını yapan) teyzelere yer vermemek için yanımda olmaya wolkmenimin kulaklığını kulağıma takıp,uyuma numarası yaptığım gün geldi aklıma.kadınlarda biri kafamda durmuş"hemen de uyuyolar" diyodu.gülmemek için zor tutmuştum kendimi.indiğimde de zafer bnm olmuştu sanki:)
    bu arada bu bostancıdaki çarşamba pazarı mı bahsettiğin ?


  10. Canan Says:

    haha onu ben de yapayım ya.. mp3 taşımaya pil yüzünden erinen biri olarak sadece kulaklık taşıyabilirim sanıyorum :)
    onlar hemen de yer istemeseler biz hemen de uyumayız ama değil mi :)
    iü beyazıttayım.. dolayısıyla fatih çarşamba pazarı :) bütün müşterilerini de bizim hattan alıyor olsa gerek :)


  11. UÇAN SALİH Says:

    bide yandan 3. bi şahsında olaya müdahil olup "genç teyzene bi yer bakalım" ayarı çekmesi vardır ki (çok şükür öyle bi durumda kalmadım)çok fena cinnet sebebidir.
    ya nekadar otobüs anım varmış hepsi birden gelmeye başladı şimdi aklıma.lisede haydarpaşadaydım.16-17 hattını kullanırdık sürekli okul tayfasıyla.bi gün kadıköyden atladık otobüse,en arkaya geçip kapıdaki tek butonada "BOZUK" yazıp üzerine yapıştırdık.sora köşeye geçip tıklım tıkış otobüste inmek isteyenlerin "aa bozukmuş" deyip orta kapıya doğru koşturmalarını sırıta sırıta izlemiştik.deli makara olmuştu tabi:)