ne olur bitmesin!

aklımda kalan bir şarkının nakaratı.. google'ı kullanıp şarkıyı söyleyenin ismine baktım.. onur meteymiş..

ne olur bitmesin yüreğim dayanamaz
bu kadar kolay değil böyle sevgi harcanamaz

filan diye giderdi..

ne zırvalıyor bu mischief yine diyebilirsiniz, ama duruma uygundu ve aklıma geliverdi işte.. bir saattir girmeye çalıştığım mevzu son zamanlarda takip ettiğim onca dizi arasında ilk sıraya ulaşabilmiş olan dijital çağımızın zoraki ajanı Chuck!

az evvel 21. bölümü izledim.. önceleri tvden takip ediyorken bir anda hepsini birden indirip manyak gibi izleyince tutkunu olduğumu farkettim.. bugün izledikçe "hadi ya, olmamış olsun, olmamış olsun!!" diye dua ettiğimi itiraf etmeliyim..

(ne olmamış? spoiler vermeyelim bölüm daha dün yayınlandı. bunun cnbc-e den izleyeni var, kotası yetmeyeni öbür ayı bekleyeni var :) )

küçükken anne en sevilen çikolatayı, dondurmayı alır da bitmemesi için yavaş yavaş yenir ya onu istedim az evvel..

nbc televizyonu yeni sezonun yapılıp yapılmayacağına 5 mayısta karar verecekmiş.. sebep malum kriz.. canımız kanımız chuckımız kendi sitesinde şöyle bir duruyu yapmış:

http://zachary-levi.com/2009/04/10/footlong-campaign-to-save-chuck/

bizim elimizden tek gelebilecek final bölümünü canlı izlemek.. o an izleyemesem bile açık bırakmak niyetindeyim.. gönül sandviçlerden de alabilmeyi isterdi ama :)

promosunda season final demiş olması bi nebze umut verici olsa da olay örgüsü biteceğini düşündürtüyor.. hadi ya yiyin şu sandviçleri! :)
3 Responses
  1. The Metonian Says:

    chuck'ı izlemiyorum ama o "yavaş yeme" olayını, kazık kadar adam oldum hâlâ yapıyorum :D


  2. CaRtMaNtR Says:

    chuck mis gibi dizi nasıl kaldırırlar ya düşüncesi bile sinir etti beni cık cık cık


  3. Canan Says:

    @melankolikdeli
    ben de ben de :D ama bi tek ben varımdır herhalde diye yazmaya çekindim :D

    eğer aksiyon seviyorsan şiddetle öneririm.. chuck, heroes, himym, fringe ve lost'u takip ediyorum haftalık olarak.. gidişat olarak en çok beğendiğim chuck! fringe hariç diğerleri duraklama döneminde bence.. başlardaki zevki alamıyorum hiç birinden..

    @CaRtMaNtR
    cnbc-e den izlemiyorsan gidişatın o yönde olduğunu çıkarmışsındır.. çok fazla şey sığdı bir kaç haftaya bu da sonunun gelmiş olabileceğini gösteriyor.. inşallah ters köşeye yatan ben olurum :( gerçi aklıma devam edebilmesi için bir teori geliyor ama.. dur bakalım nolcak :)