the end

dizilerin son bölümlerini izlemeye bayılıyorum! adını sanını hatta kimin oynadığını bile bilmediğim dizilerin son bölümünü büyük bir zevkle izliyorum..

birkaç bölümlük ömrü olan saçma sapan ağa- köy dizilerinden vurdulu kırdılı macera dizilerine hangisine denk gelebilirsem..

sanırım olayların bir anda bitmesini seviyordum.. lise zamanlarımda öğlen kuşağında yayınlanan bir meksika dizisini izliyordum.. atvde yayınlandığına, çekik gözlü melez bir ablanın başrolünde olduğuna ve adının s harfiyle başladığına eminim ama geri kalan hiçbir şey hatırlamıyorum diziye dair..

neyse hafta içi her gün bu diziyi izliyorum.. kaybolan oğlunun 3 ayda bulunamadığını 3 aydır da aynı muhabbetin döndüğünü farkettiğimde vazgeçtim diziden.. (yazanın burada bahsettiği üç ay dizide geçen zaman değil bildiğimiz 90 günün hafta içleridir ve abartma yoktur) hatırlıyorum da son bölümünde de olan biten pek bir şey yoktu ( evet son bölümü diye izledim :D )

bazı yabancı diziler hariç dizi takip edebilme yeteneğine sahip değilim.. tek başıma bir diziye denk gelir ve beğenirsem haftaya mutlaka izlemeyi unutuyorum.. o yüzden mümkün olduğunca az dizi seyrediyorum.. ama son bölümler bambaşka :D

geçenlerde doktorlar dizisi nihayete ermiş.. oynayan gençleri reklamlarından biliyordum.. ama kim kimin neyi hiçbir şey bilmiyordum..

bana göre dizinin sonu:

spoiler :D


(tek bölüm izlediğim için isimler değil ayrıntılar aklımda)
uzun saçlı, zayıf, iri gözlü kızla kafası bantlı oğlan mutlu oldu, uzun boylu oğlan karısını çok seviyormuş 2. yıl kutlaması yaptılar, asansördeki oğlan boşu boşuna kızın yanında saatlerce dil döktü zira kız anında başkasına gitti, bi de şarap içip aynı yatakta uyanan ablayla abi vardı ama o kısmı hiç anlamadım boşverelim :D bu kadar..

spoiler bitti :D

gerçekte ne olduğu ya da haftalarca neler yaşandığı çok ta önemli değil benim açımdan.. neticeye bakanlardanım sanırım =) ya da mutlu sonları seviyorum belki :D

bitmek üzere olan dizi görürseniz haber verin ben seyrederim.. hem de bayıla bayıla.. şu lostu da hayırlısıyla bitirsek ya dünya gözüyle :-/
3 Responses
  1. Selin Says:

    O diziyi hatırlıyorum yaa, aylarca izlememiştin de sonra tekrar denk geldiğinde yeni hiçbir şey olmamış demiştin :D

    Ama ismini ben de çıkaramadım, oysa ki gereksiz şeyleri hatırlamada üstüme yoktur 8-)


  2. The Metonian Says:

    lost'un bittiği gün, yeni bir çağın başlangıcı olacak sanırım (:

    (bu arada miminiz var efendim (: )


  3. Canan Says:

    @sLn
    evet aynen o hatta başrolündeki çekik gözlü abla gözümün önünde ama googledan gözümün önündekinin kim olduğu aranmıyor malesef :-/

    @melankolikdeli
    bence de elimizdeki sezonları iyi muhafaza edelim de çocuklarımıza veririz.. artık onlar görür gibi geliyor sonunu..

    (farkındayım efendim okudum yazınızı =) şu açıköğretimden kurtulur kurtulmaz fırtına gibi dönmeyi ve onu da yazmayı planlıyorum =) malum uzun uzun düşünmem gerekiyor =) )