karışık III

*okula uzun zamandır uğramıyormuşum.. bugün kimlik soran kadına para vermeye çalıştığımda anladım.. kadının yüzüme garip garip bakmasıyla farkettim.. rüşvet sandı zahir..

*zor bir gün olacağı sabah en sevdiğim hocam, bölümümüzün medarı iftiharı(!) canım öğretmenimle toslaşayazmamızdan belliydi.. Allahtan reflekslerim o biçim de hemen farkettim.. yoksa ağır hasarlı (benim açımdan) bir kaza olabilirdi.. (kafası irice de biraz..)

*tam da şu anda tramvaydaki ablalara bir kısım çemkirmek istiyorum..üniversite durağından kabataşa giden tramvaya bindim.. çemberlitaş durağından 20-25 civarı turist arkadaşımız bindi.. müsadenizle azcık çemkireyim kendilerine.. (kibar blogger)

pek kıymetli turist ablalar (yaşlar min 30).. Dilinizi bilmiyor oluşumuz (fransızca ama mevzu bu değil) sağır olduğumuz anlamına gelmiyor.. yabancı bir ülkede olmanız da bağıra bağıra konuşmanızı gerektirecek bir şey değil sanırım.. bütün tramvayı inletmeniz en hafif tabirle terbiyesizliktir.. sonra medeniyet öğreteceklermiş.. yok ya!

doymadım az daha çemkireyim.. basit bir fizik kuralıdır.. duran araç birden kalktığında içerisinde sabit durmayan şeyler (ör:insan) arkaya doğru yalpalar.. hatta biz Türkler bunu ilkokulda öğreniyoruz.. dolayısıyla tramvay her duraktan kalktığında lunapark trenindeki gibi woo hoo diye bağırıp çığırmanızı gerektirecek bir şey yok değil mi? bknz: woo hoo girl..

not: ablaların burayı okumayacağının bilincindeyim.. ama çemkirmek rahatlatıyor insanı :))

ay dur az daha çemkireyim.. o pulu üretenin de, satanın da, 9 sene saklayanın da, bana verenin de........ öhm öhm neyse =))

*seçim vesilesiyle balataları tek sıyıran biz değilmişiz.. bugün istiklalin ortası sayılacak yerdeki ablacım.. sen beyoğlu bağımsız milletvekili adayı tayyip erdoğan ehm tayyip ...... (soyadını unuttum) diye elinde megafon bağırırsan milletin kahkaha atmasına hiç bozulmayacaksın.. eğer öyle bir bağımsız aday varsa oy vericem sırf senin güzel hatrın için :P

*sırf yazdığı mesajda tepebaşındayım dedi diye şişhaneye gelmeden alelacele ve eksik mesaj yollayacak kadar dürüst ama tepebaşını silip şişhane yazamayacak kadar da üşengeç başkaları da vardır değil mi tek olamam 8-)

*"dikkat kayar basamak çarpabilir.."

beyaz, sürgülü kapılı minibüslerin birinde yazılıydı.. tam sürgünün olduğu cama yapıştırılmış ve normal bir sticker şeklinde.. araba satın alındığında üzerinde olanlardan.. bütün yol ne demek istediğini düşündüm.. şakasız bütün yol düşündüm bunu.. anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim.. istisnasız her yere virgül koydum olmuyor olmuyor :)) tamam yurdum insanı Türkçe dehası değil biliyorum ama bu arabanın kendi stickerıydı yahu..

*bayılarak okuduğumuz bir kitabın filmi girmiş gösterime.. koskoca istanbulda sadece 1-2 salonda.. bugün geçerken dikkat ettim.. recp ivedk 2 (bilerek eksik yazdım.. malum, analitiks) hatta hatta hala ıssz adm var pek çok salonda.. tamam gişe kaygısı anlıyorum da artık yetmedi mi??

*canımız kanımız istiklalimize bershkayı da açmış bulunuyoruz.. accesorize (nasıl yazıldığı umrumda değil) ve mangodan sonra bir bershka mız eksikti.. git gide "cadde"leşiyor.. gitgide o tür insanlara tahammülüm azalıyor.. bazı yerler özel olmalıdır, bazı yerler bazı kitlelere has olmalıdır.. üzülüyorum..

kişinin istemediği ot burnunun dibinde bitermiş efendim.. Cuma günü ismail yekayı kapımızın önünde ağırlayacağız.. yaklaşık 10 metre uzakta olacak kendileri.. çok mutluyum çok heyecanlıyım!!

hatta dur bakayım.. sanki bu gece heyecandan uyuyamayacak gibiyim..

Seçin seçilin kurtulalım artık yahu!

yorucu ve oldukça sinirli bir günün ardından yine de yatağa mutlu uzanmak çok güzel =) nedeni niçini de bize kalsın değil mi =)
5 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Yabancılarda bizim eskilerin deyimi ile küçük harfle konuşma huyu yok ne yazıkki. :D

    Anadolu yakasında oturanlar caddeden çekiyordu birazda Avrupa Yakası çeksin :D

    İsmail YK ile yarışabilecek sakal gibi insan Nihat Doğan'da benim evin dibinde konser verdi. Ama ben konser öncesi gece mışıl mışıl uyudum sanırım yoksa uyumadım mı :D


  2. Canan Says:

    biraz da ülkesine göre değişiyor sanırım..özellikle görgü timsali(!) avrupalılarda görüyorum bunu.. biriyle kavga edicez de dur bakalım kime gelecek =)

    çekmek meselesi değil aslında.. gördüğüm zaman kafamı çeviriyorum sorun ortadan kalkıyor benim için.. ama orası benim en sevdiğim yerlerden biriydi.. doğal olduğu için, kendine has olduğu için ya da ne bileyim üzerinde yüzlerce rozet taşıyan adamı olduğu için seviyordum ben orayı.. bu hale geldiğini görmek gerçekten çok üzüyor.. her şey yozlaşıyor, her şey bozuluyor.. bozulmaz dediğim şeylerden birinin daha bu denli değişimini görmek çok can sıkıcı..

    uyumamışsındır bence iyi düşün :D ya o benim en nefret ettiğim şarkıcılardan biri.. burnumun dibine gelmesi bile tek başına sinirlerimi zıplatmaya yetiyor :)

    ama Allah belanı versin şarkısına (bildiğim kadarıyla) canı gönülden eşlik edeceğime kimsenin şüphesi olmasın =)


  3. CaRtMaNtR Says:

    İnsanın tanıdığı bildiği yerin değişmesi nedir iyi bilirim. Hayatımın ilk 12 yılı Beylerbeyi'nde geçtiki. İstanbul sahil şeridindeki pek çok eski semt gibi orasıda uzun süre sözde modernleşen şehre direnmişti. En azından ben çocukken öyleydi. Şimdi ise sahile inildiğinde nerdeyse yakama yapışıp beni dükkanından içeri sokmaya çalışan balıkçılardan dolayı hava alamıyorum. Halbuki esnafı tanırdı yöre halkını o ortamın tadı başkaydı. Bu arada Taksim her ne kadar metropolleşsede bir diğer sevdiğim semt Kadıköyün merkezide açılan bir kaç starbucks dışında bu duruma inatla karşı koyabiliyor. Marka ürünleri almak isteyenlerin zaten direk olarak Caddeye kanalize olması sayesinde bahariye ve moda gibi yerler hala aynı şekilde kalabiliyor :D

    Ha birde YK kötü hakikaten. Çin işkencesi gibi bir şey :D


  4. The Metonian Says:

    istiklal cidden sinir bozucu şekilde "cadde" olmaya devam ediyor. eskisi kadar severek çıkamıyorum artık :/

    "ismail yee kaaaa" diye bağırırsın artık bir hayranı olarak :D

    bir de tepebaşı-şişhane arası 3 adım zaten yahu (:


  5. Canan Says:

    yk iptal oldu ne yazık ki :P

    @Cartmantr
    evet caddenin yakınlarda olması kadıköy ve moda için bariz avantaj.. taksimin yakınında da nişantaşı var ama oraya kadar etki etmiyor sanırım :-/

    @melankolikdeli
    bende bazı yerlerini sevdiğim, kendimi orada mutlu hissettiğim için gidiyorum ama kan kaybı artmaya devam ediyor.. kimseye bir yere gittiği için kızamam nihayetinde kamu malı ama shıkır shıkır accessorize bershka v.s v.s gerçekten yakşmıyor yahu..

    işte o 3 adımda ve çok hızlı giden halk otobüsünde şişhane durağına gelmeden o mesajı yollayabilmiş biri var karşınızda :D yazıyı okuyan kardeşim aa ben de öyle yapıyorum dedi.. sorun genetik sanırım =)

    kusura bakmayın cevap yazdım sanıyordum unutmuşum :-/