karışık II

* çok gezen mi çok okuyan mı bilir sorusuna cevabımı buldum.. bu sorunun herkes tarafından kabul edilebilir cevabı ne bilmiyorum ama benim gözümde artık okuyan uzak ara öne geçti..

mischiefin olmadığı bir derste olaylar şöyle gelişir:

söz bir yerden dönüp dolaşıp Bosna'ya gelir.. hoca Bosnalıların Türk hatta Müslüman bile olmadıklarını iddia eder.. sınıfta sesi tek çıkan arkadaşım konuyu kendisine izah etmeye çalışır fakat nafile.. adam tutturur bir kere.. "ben 1 kez gittim hiç Türk yoktu.."

Anlayışımız şu: ben gittiğimde Türk/Müslüman görmediysem yoktur.. aynı mantıkla İstanbula ilk kez gelip deniz olmayan yerleri gezen bir insan istanbul'da deniz olmadığını iddia edebilir değil mi? 3,5 yıllık üniversite hayatım boyunca olmadığıma en üzüldüğüm ders..

oof of..

* umrunuzda değildir muhtemelen ama postcrossing blogumu açtım.. çok yığılmadan açayım istemiştim ama bu kadarı bile yorucu oldu benim için.. isim konusu sancılı oldu ama buna karar verdim sonra :)


* zaman daralıyor 16 günümüz kalmış.. hayır efendim manyak gibi onu saymıyorum.. zamanında bilgii edinmek amacıyla üye olduğum bir açıköğretim sitesi her gün şu kadar gününüz kaldı diye haber gönderiyor..

küfürler ederek siliyorum ama subject kısmına yazdıkları için güzelce takip ediliyor kaç gün kaldığı.. bugün altın vuruş yapıp 6 ünite bitirmek amacındayım.. gerçekleştirme ihtimali zor ama imkansız olmasa gerek =)

* Bugün çanakkale zaferimizin 94. yılı.. orada emeği geçen, şehit olsun veya olmasın herkese teşekkürlerimizle.. Mekanları cennet olsun demek gereksiz gibi, öyle olduğuna eminim zaten :)

* hoptekten ya da adı her neyse ondan bir tek bana mı bıkkınlık geldi merak ediyorum.. her yerde karadenizin çılgın dansı kolbastı muhabbetleri geçiyor.. tamam her şeyden kolay sıkılan bir insanım ama okanda bile amaçsızca zıplayan insanları görmek karadeniz insanından bile soğuttu..

* bazı insanlar ders çalışırken müzik dinler.. ben de dinliyorum.. ama hep aynı şeyler..
70 milyon kardeşiz
ayrı gayrı yok bizde
çünkü biz Türkiyeyiz
bzzztttt
geliyor geliyor kılıçdaroğlu
hem dürüst hem temiz bir insanoğlu
bzzztttt
çocuklar inanın inanın çocuklar
güzel günler göreceğiz güneşli günler
bzzzzttttt
parklarınla köprülerinle meydanlarınlaa
bekle bizi istanbul
bzzzttttt
beraber yürüdük biz bu yollarda
beraber ıslandık yağan yağmurda
bzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttttttttttt

bir de bunlara maruz kalıyorken Hukuk'tan yerel yönetimler, anayasanın ilkeleri filan çalışıyor olmak da ayrı bir trajediydi sanırım..

seçim olsa da kurtulsam diyeceğim ama o zaman da sınavlar bitiyor.. ne demeli bilemedim :-/

* google analytics beni izliyor!!

hayatımda büyük bir değişiklik yapıp firefox kurdum.. Ghostery eklentisi sayesinde girdiğin sayfalarda bug var mı diye kontrol ediyor.. ve her yeni tıkladığım/açtığım sayfada sağ üst köşede minik bir google analytics yazısı çıkıyor..

Sana ne birader girdiğim sitelerden.. huylandırmasana insanı!! yürürken arkama da bakarım artık ben.. naptın bana alçak analitiks :'(

* yarın hayatımda başka bir değişiklik yapıp okula gideceğim.. o yüzden ders çalışamayacağım ama kısmet artık..

* yazıları yarım bırakmaktan nefret ediyorum.. sonra devam etmek konusundaki bütün hevesimi kaybediyorum.. yazacaklarım da aklımdan uçup gidiyor.. ama bu sefer başardım sanırım =)) çok mesudum bu yüzden :P


p.s: bitmedi o 6 ünite :D 2de kaldım :D
5 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    yok yok kesin sınavlar insanın psikolojisini feci etkiliyor :D

    bu arada bu gün seçim yasakları başlıyor o enfes bestelerden!!! bir sonraki seçime kadar mahrum kalacağız bzzztttttt :D

    6da çok uçuk hedefmiş :D


  2. Canan Says:

    çok feci etkiliyor hem de :)

    e demin hadi hadi bestesiyle (bunun söylerini anlayamıyorum) bekle bizi istanbul geçti.. yasaklar daha başlamadı mı yoksa :D

    ya yapardım ben aslında ama işte.. (klasik öğrenci tribi :P )


  3. Selin Says:

    Ben orda olsam o hocana küfür falan ederdim sanırım 8-) İnsanlar ne kitap okuyor, ne tv izliyor, ne gazete okuyor, dünyadan tamamen bihaberler herhalde... Hayır işin en ilginç tarafı bizim tarih derslerimiz falan olurdu, hocalarımız şu anki durumdan da bahsederdi. Bunlara hiç mi denk gelmemiş böyleleri.

    Bizim de ortaokulda densizin teki vardı Türkçe hocası diye getirmişlerdi, hatırlarsın :D Makedonya Türkü diye bir şey olmaz, ya Türküm diyeceksiniz ya Makedonyalı. Aslen Makedonya derseniz Türk olmayı reddetmiş olursunuz gibi abuk sabuk şeyler söylerdi. Anne-babalarımızın Makedonya'da doğup büyüdüğünü reddetmeliymişiz! Yoksa Türklüğümüzü reddetmiş olurmuşuz!
    Dövmek isterdim. Bak yolda karşılaşsam yine dövermişim hee 8-) Hala uyuz oluyorum kendisine, sadece Türklük mevzusundan değil, bir sürü mevzudan dolayı. Aaa sinirlendim durduk yere :s

    öğretmen sıfatıyla başımıza diktikleri adamlara bak!


  4. The Metonian Says:

    hopteki siz sadece televizyonda gördünüz. o da şu anda popüler olduğu için. üniversite döneminde 6 sene çektim ben o hoptek oyununu şenliklerde (: hey gidi karadeniz (:

    bıızzzttt. (sevdim ben bunu (: )


  5. Canan Says:

    @sLn
    insan değil ki o zülfü 8-)

    o 2. dünya savaşı sıralarında ilk ve orta öğrenimini tamamlamıştır tahminimce.. dolayısıyla kendisinden eğitim hayatına dair bir şey hatırlamasını beklemek haksızlık olur..

    işin trajik kısmı göçmen arkadaşlarımızın bu konuda sus pus olması.. bu kadar mı karartır bir not insanın gözünü anlayamıyorum..

    hep söylerim bir insanın her şeyi bilmesi mümkün değildir.. önemli olan bilmediği şeylerde çenesini kapamayı bilmesidir diye ama nerdee 8-)

    @melankolikdeli
    ben de belki özünde iyi bir şeydir ama ben her kanalda her programda hatta reklamlarda denk geldiğim için bıktım sanmıştım öyle değilmiş demek :)

    sevdiysen ne mutlu bana =)

    bzzzztttt :)