analitiks

aynı gün içerisinde 2 yazı yazmak hiç adetim değildir ama olsun bakalım bir seferlik :)

can sıkıntısından google analyticse bakayım dedim çok eğlendim siz de eğlenirsiniz belki diye paylaşmak istedim :)

öncelikle chucky129 ve mischief kelimeleriyle değişik kombinasyonlar yapan şahıs.. inanmayacaksın ama bu ikisinin birleşiminden bir tek ben çıkarım.. zaten dünya üzerindeki tek chucky129 benim muhtemelen.. o yüzden bırak inadı bak her seferinde benim bloguma çıkıyorsun =)


"hayat beni neden yoruyosun"
"....hayatt beni neden yoruyosun"
"hayat benı neden yoruyosun"
"hayatt beni neden yoruyosun"
"beni neden yoruyosun müziyi"
dedim size hayat herkesi yoruyor ve bir gün herkes bu şarkıyı arayacak/kullanacak/nick yapacak/ileti yapacak

"barney's blog"
denedim Türkçe yapılan aramaların 8. sonucuyum.. direkt webde arasan karşına çıkacak halbuki =)

"karamsar yeni yıl"
yalnız değilim yihuuuu :)

"dünyada kime benzediğini bul"
emredersin.. bulunca haber veririm ben sana bekle :)

"fıtbıl oyunu"
Fatih Terim oynatıyor herhalde.. bilmeyen varsa buraya alalım onları

p.s bir gün bu videoyu izlerken gülmekten ölücem ama dur bakalım =)

"forerihe"
canım arkadaşımdır çok severim, çok bayılırım.. hayırdır lazım mı :)

"umarım hakettiğini bulursun"
sağol canım hepimiz inşallah..kötü şeyler hakedenler düşünsün değil mi ;)

"çikolatalı gofret ne demek"
sevmeyen varmış demek ki, bilmeyen bir şey sevilemeyeceğine göre :)

"sen dizime yattın... ben bi hikaye anlattım...sen büyüdün...."
iyi etmişsiniz.. hadi şimdi koşarak uzaklaşın blogumdan.. görmeyeyim bir daha da buralarda :P

",,,,olgun hatunum"

eğer olgun olan hatun sensen Allah sahibine bağışlasın.. yok olgun hatununu arıyorsan buralarda yok.. gelirse aradığını söylerim.. ayrıca çek elini virgülden..

"arda aydın tekrar çal sam"
ne oynamış ama di mi yaa.. bi daha olsa bi daha izlerim..

"ayakkabı altına ad yazma"
genellikle bayanlar evlenecek gelinin düğünden önce ayakkabısının altına adını yazarlar.. ilk silinenin ilk evleneceğine inanılır..

bknz: meydan larousse musun mübarek :P


"ben köyümün yağmurlarında yıkasınlar çal ayna"
sizi şöyle alalım (muhahaha)

"hayat eskısı gıbı degıl hıc canım istemiyor yürümek sadece sessizliği duymak isterdim"
neden uçup gidemiyorum?
neden bağlı kanatlarım?


"sevdiğiniz sizi beğenmesi için ne yapardınız"
yavrum ya kıyamam.. sen birşey yaptıktan sonra beğenecekse bırak beğenmesin kuzum ya kendini hırpalamana değmez. (nöbetçi güzin abla)

"canan saracoglu"
ne var?

"aöf 2009 sınav kağıtları yollandımı"
yok canım daha gelmedi ama 20 gün kaldı sınava yakında gelir herhalde..
(insanlar karşısında biri var ve ciddi ciddi cevap veriyor sanıyorlar sanırım)


"öss için ders çalışırken sıkılmamak için yapılanlar"
ne yaparsan yap sıkılacaksın yavrum, kendini google köşelerinde sürümene değmez.. ders çalışmak sıkıcı bir şeydir ve eğlenceli hale getirmek, işin ucunda sınav varsa "hikaye"dir :)

"aşkım mesaj bekliyo ne yazayım"
gelen uzak ara en absürd arama.. acaba istediği gibi bir şey bulabildi mi? benim blogumda bulamayacağı kesin de :D seni artık sevmiyorum yaz, soğudum senden yaz :P herşeyi de devletten beklemek olmaz ki canım..

"bugün ben sessizliği duymak isterdim"
ben de gezmek istiyorum ama bunu google la paylaşmıyorum di mi :P

"emrah ozertem"
hayırdır ne yapıcaksın 8-) sinirlendirmesene insanı gece gece cık cık cık!!

"içimde bi sıkıntı var neden bilmiyorum"
insanlar içlerindeki sıkıntının nedenini bile google'dan arar oldu haydi hayırlısı.. google biliyor muymuş peki :P annem sıkı can iyidir kolay çıkmaz der hep belki işini görür ;)

"içime kar yağıyor bütün sonbahar yaprakları çürüyor"
Cehennem! Git onlara deki; Sedat Yalçın bi daha asla aşık olmicak. oof of..

"söz kurdelesi yutmak"
"kırmızı kurdela yutmak"
yutmayın canlarım çıkmaz bak.. mischief dediydi dersiniz..

"morg kesme"
bakışmak manasına mı? ben bile anlayamadım sen ne bulmayı umuyorsun ki yavru ceylanım :)

"maziye bak mevzu derin"
hayırlısı artık 8-)
ps:ne olduğuna dair minicik bir fikrim bile yok
ps2:googledan buldum kamyon sözüymüş =))

"rüyada para topladığımı gördüm"
hayırdır inşallah..

"sözlenirken söylenenler"
muhtemel senaryo: google aramacısı şahıstan söz yüzüğü takması istendi.. ne söylemesi gerektiğini bilemedi bana sığındı yavrucak.. yanlış yerdesin ama şöyle söyleyeyim.. içinden ne geliyorsa söyle gitsin ;)

muhtemel senaryo 2: bu şahıs aşkım mesaj bekliyor ne yazayım diyenle aynı kişi.. ve nerde ne söylemesi gerektiği konusunda başı fena halde dertte..

"zıplamalı atari oyunları"
ben de hastasıyım yahu :) bulduysan link atsana hafız :)

"ülker çikolatalı gofretin arkası"
"ülker çikolatalı gofretin resmi"
resmi için images a, arkası için doğru bakkala çikolata almaya.. hadi bakayım marş marş:)

"onarımınız devam etmektedir (52)."
ana temalı 20ye yakın arama.. anladım ki dünyada tek değilmişim.. sizleri seviyor ve sevgiyle kucaklıyorum sevgili hp mağdurları..

"melahat aydinoglu"
daha yeni yazmama rağmen 6 arama :D yoksa yeni manukyan filan mı kendileri merak ettim :))))

"prens erkan"
komikti di mi.. bir daha verse yine seyrederim :))

"benim arkadaş listemdeki hepsi bir birinden değerliler"
ne mutlu sana.. bu konuda benim ya da google'ın yapabileceği herhangi bir şey???

"d sürücüsünü biçimlendirme ne işe yarıyor"
sürücüdeki hataları ve sorunları düzeltir.. aman diyim içinde önemli bir şey yokken biçimlendir boşaltır çünkü.. (faydalı blogger)

"deryalı günler programında verilen yemek tarifleri"
olabilecek, gelebileceğin en yanlış blogtasın yahu.. bu da maharet işidir.. tebrik ediyorum seni =)

"onarımınız devam etmektedir (52) ne demek"
bir bilsem tatlım :D

"onun yanında olmazsan pişmanlık duyacaksın...belki bugün değil, belki yarın değil...ama bir gün mutlaka"
Casablanca filminde geçer ayrıca Tekrar Çal Sam oyununda kullanılmıştır.. muhteşem bir sözdür.. daha ayrıntılı bilgi istiyorsan özelden görüşelim :P

"prens erkan yemekteyiz"
afiyet olsun tadı güzel miymiş bari? biz de portakal yemekteyiz ama bu başkalarını ilgilendirmiyor değil mi :P

"ses le ilgili sorular ve cevaplarr"
benim bir sorum yok.. senin varsa cevaplayayım istersen :P

"sisi mani fıstık"
abla lubla lub lub lubla
yes yes yes yes fıstık
no no no no fıstık
sisi mani fıstık

hak verdim sana yaa.. ben de boş bir vaktimde aramayı düşünüyorum.. ne demek acaba??


"tayland yapımı alone izle"
izledim güzeldi, tavsiye ederim sen de izle..

"what time is it? sorusuyla ilgili kelimeler"
anlayan beri gelsin.. acaba çeyrek var çeyrek geçiyor buçuk gibi kelimeleri mi öğrenmek istiyor yavrucak.. böyle yazarsan bulamazsın ki ama :-/

"wishorb"
bana gelmeyi nasıl başardın bilmiyorum ama gittiğimiz sertifika programındaki projelerden birinin adıydı.. doğumgünü hediyeleri konusunda.. anlatanlar eğlenceli tiplerdi, ben kazanmalarını istemiştim ama kısmet değilmiş :) zaten sonradan hile yaptıklarını farkettik :)

şimdilik bu kadar umarım en az benim kadar eğlenmişsinizdir :)



4 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Gugılclar pek bir depresif pek bir sevdiklerine açılmakta zorlanıyorlarmış anlaşılan varsa yoksa prens erkan ve derya baykal :D


  2. Selin Says:

    Henüz yarısındayım ama acilen yorum yapmak istedim.

    Nefret ediyorum sendeeeeeennnnnnnnn :D


  3. Selin Says:

    Bitirdim ve çok güldüm :D Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün :D


  4. forerihe Says:

    forerihe...
    lazım kendine ama ne bok yicek bilmiyo