sürpriz

bu yazımızda bahsetmişiz ptt görevlisini alatacağız diye. voodoo görl hatırlattı sağolsun.. söz verip de tutmamak olmaz değil mi..
aynı postacıyla ilk görüşmemiz için buraya alalım sizi..
kar yağışı altında elde kocaman kutu içerisinde laptop pttye girilir.. pttdeki amca görür görmez

-aa ben seni bi yerden tanıyorum, daha önce gelmiştin değil mi?

-hı hı gelmiştim..

-yine kart yollamıştın

-evet

-yanında annen vardı

-yok halamdı (niye düzeltiyorsam :D )

-he işte tamam hatırlıyorum seni..

tam bu noktada araya girip İÜ güvenlik görevlilerine çemkiriyorum müsadenizle.. Alçak bayan x2 ve alçak adam.. 3,5 senedir, ÜÇ BUÇUK SENEDİR , aynı kapıdan içeri giriyorum.. hala kimliğimi görmeden hatta kimliğimi incelemeden beni tanıyamıyorsunuz.. üstümde ne olduğunu hatırlamanızı beklemiyorum, simaen hatırlayın ve yağmurda soğukta kimlik çıkarmak için uğraşmayayım.. lütfen!!

neyse çemkirdim, rahatladım devam edebilirim =)

adam defterini çıkarırken (pttde pullar hep defterin içindedir) mischief insanı kartları kontrol eder sayısını söyler ardahanlı pullardan almak için bekler..

o sırada adam pulları bana doğru uzatıp aynı zamanda ptt kargo olmasından dolayı gelen bir adama döner..

bana:

-aa bi saniye bekle sana bir sürprizim var

-(içimden) nasıl yani ?!?!?!??!?!?!?!?!???!!

-dur dur bekle 2 sn.. (tamam sevgilim gözlerimi de kapayayım mı :S )
.
.
mischief insanı bekleerr bekleerr.. o sırada aklına ne olabileceğine dair milyonlarca ihtimal gelir..


hatta kötü şeyler de gelir tümden vazgeçip imdaatt diye kaçmak ister..

o sırada sevgili ptt görevlimiz müthiş sürprizini açıklar..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yeteri kadar heyecan yaptığımı düşünüyorum.. buyrun sürprizim =)



geçen sefer hepsini dilimle ıslatacağım diye helak olmuşum beni düşünmüş.. ama ben neler hayal etmiştim yahu :P
4 Responses
  1. Selin Says:

    Sürprizi bilmeme rağmen yine çok güldüm ben :D

    çok güzel anlatmışsın ;)


  2. CaRtMaNtR Says:

    İnsanın ağzından tükrük kalmaz o kadar pul için adam harbi sağlam süprüz yapmış :D

    Bu arada dört sene her gün avcılar'a gidip her seferinde kimlik göstermek zorunda kalmıştım. ama açıkçası o güvenlikleri suçlayamıyorum karşısında bir karış sakal uzun birbirine girmiş sakal ve soğuktan korunmak için kapşonunu iyice çekmiş birini görünce korkuyorlar :D

    Ama ikinci öğretimde akşam dönüşte sorun yaşamamak için zorunlu bir kamuflajdı bu yoksa sakal çok uzayınca kaşındırıyordu. Bu arada biri beni durdursun yazı ile alakasız yorum yapıyorumf eci şekilde :D


  3. khaos Says:

    :)
    Eh işte, bazen umduğuyla değil, buldupuyla idare ediyor insan:)


  4. Canan Says:

    @sLn
    sağol cınım eğlendirebildiysem ne mutlu :D

    @CaRtMaNtR
    sağlam sürpriz yapmış da insan normal şekilde uzatır.. dur sana bir sürprizim var denir mi :)) mischief de şaşırır sonra :D

    yazmayı unuttum çıkarken kendine iyi bak görüşürüz dedi.. haftada bir yolumla alakası olmayan yere gitsem mi diye düşünmekteyim :D

    bende saç sakal problemi de yok kapşonu da içeri girdiğim an çıkarıyorum ama hala tanınmıyorum hala tanınmıyorum :)

    mevzu nerden nereye gelmiş koptum ya :D :D

    @Digital Kelebek
    olsun önemli olan düşünmesi bence, yaptığı sürprizin boyutu önemli değil :P aksine işimi de gördü baya :)