televizyon delisi

neden sık blog yazmaya başladığımı farkettim.. çünkü sıkıldım.. bütün gün tv izlemek / netin başında olmak çok sıkıcı çünkü.. okula gittiğim zamanlarda oyalanacak değişik şeyler bulabiliyordum halbuki.. şimdi varsa deryalı günler yoksa yabancı gelin..

iddia ediyorum Yüksel Aytuğ ya da Burhan Ayeri bile benim kadar televizyona maruz kalmıyordur.. genellikle başka şeylerle meşgul oluyorum ama mutlaka kulağıma bir programdan bağırışlar öbür programdan yemek tarifleri çalınıyor..

dün deryalı günler de (ismini uyduruyor olabilirim ama aklımda böyle kalmış) sinüzit içerikli alt yazıyı görünce bir izleyeyim istedim.. bilen bilir sinüzit belası başımda olmakta ve hemen her gün ağrı vermektedir.. öncelikle Fatih Ürek abimiz evleneceğini açıkladı, sonra birden beyaz bir çorabı dikmeye başladı.. o sırada Derya Baykal Fatih abimizi övüp durdu..

derken programın son 15 dakikası kapı çalındı.. Doktor arkadaşımızdı gelen elbet.. 15 dakika içerisinde sinüzitin ne olduğunu açıklayıp yapılan yemekleri yiyip gitti..... ve ben Fatih Abimizin özgeçmişini ve yapılan geneli kullanışsız ürünleri izlediğimle kaldım..

bugün de yine aynı sinüzit kandırmacasıyla kanal 7deki adını bile bilmediğim yemek programını izledim.. soğan kokusuna dayanamayıp yemek programı sunan sunucu, azeri bir masöz, var mısın yok musundan birkaç kişiyi içeren dünya tuhafı bir programdı..

ama bu sefer muazzam (!) şeyler öğrendim.. azeri bayan gösterge parmağımızı (işaret) burun kulakçıklarına dayayıp parmaklarımızı saat yönünde çevirerek baş ağrısından kurtulabileceğimizi iddia etti.. ayrıca parmak uçlarımızın tırnak kısmını sıkarak stresi azaltıp vücudu rahatlatabiliyormuşuz..

mischief insanı durur mu!! hemen kendi üzerimde denedim hepsini.. ve sonuçlar:

*masajdan önce başım ağırmıyorken şu an üzerimde olan ciddi başağrısı..

*yüzük parmaklarımda olağan üstü bir dengesizlik.. tesadüf mü bilmiyorum ama rot balans ayarı bozulmuş gibi sağ eliminki sağa sol eliminki ise sola kayıyor.. (klavye kullanırken farkettim.)

ibrahim tatlısesten geliyor "ben nerde yanlış yaptım" :(

keşke Azeri Abla nın adını alsaydım.. dava filan açardım belki..

sonra kendimi bir anda yemekteyiz deki prens erkan ı izlerken buldum.. bilmeyen varsa şöyle alalım onları..

hemen ardından bir bakmışım zatın meşhur hareketi olan elleri arkada kavuşturup yılan dansı yapma olayını gerçekleştirmeye çalışıyorum..

bir gün kendimi dest-i izdivaç ya da bilimum evlenme programlarını takip ederken bulmaktan çok korkuyorum.. pazartesi gelse de günlük hayatıma geri dönebilsemmm mm mmm mmm..
7 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Kadın programı altın vuruşu yapmışsın resmen. Bir discovery, bir eurosport hadi bunlar olmadı bir Ntv filan izleseydin keşke bu programlar normal insanı Ayşe Özgün seyircisi yapar :D

    Bu arada baş ağrısına çare olarak yapmaya çalıştığı yöntemde bir çeviri yanlışı yapmış olmasın. Yanlış parmak yada burunun yanlış yeri filan, çakra açayım derken daha beterini yapmış :D

    Hastalık bilgilendirme saçmalığında şaşırmadım. Ana haberde bile 5 dakikadan fazla sürmüyor.


  2. Canan Says:

    izliyor olsam dediğini yapardım ama bilgisayar karşısında olup bir taraftan tv açık olunca açtığım her kanaldan sonra izliyor musun bunu değiştireyim mi sesi alıp hemen bir yemek programına dönüyoruz.. ben de kendi çapımda filmler, belgeseller izlemeye çalışıyorum ama 24 saat sürmediği için boş vaktim oluyor sürekli..

    başağrısı olayında son kısmı unuttuğumu farkettim.. burundan bastırmaya başlayıp kulak içine kadar gelip sonra çeneden bir şey yapıyorduk.. sanırım ben orada batırdım.. çeneden atmayınca bütün enerji bende mi kaldı ne olduysa :D

    sürekli altyazı olarak geçince en azından biraz daha uzun kalır demiştim.. adam programda 15dk kaldı, zaten bir şeycik de anlatamadı sözünün ikide bir kesilmesinden.. neyse bu da bana ders oldu diyelim =)


  3. mehbup Says:

    Avuçunun içinde bir nokta varmış,noktaya bastığın zaman gerçekten baş ağrısı geçiyormuş..Evlilik programı izlemekten gerçekten çok sıkıldım..O yüzden bakmıyorum bile..Ama yemek proglarını seviyorum.Geçmiş olsun..


  4. Canan Says:

    ağrıdığı zaman avucumun değişik doktalarında deneyeceğim teşekkürler =)

    evlilik programlarından mümkün mertebe kaçıyorum çünkü halkın merak duygusunu körüklemeyi çok iyi beceriyorlar.. bir yerden duyduğunuzda, kanal değiştirirken rast geldiğinizde takılıp kalmanıza sebep oluyorlar..


  5. Selin Says:

    Parmağın düzelmiş, bak hiç fazladan "d" koymamışsın ;)


  6. Canan Says:

    düzelttim vardı :D biliyorsun her insanın yapması gerektiği gibi yazdıklarımı birkaç kez okumadan göndermiyorum ;)


  7. Selin Says:

    Güzel bir mesaj olmuş :P Ben de okumadan göndermiyorum, gönderdikten sonra tekrar okuyup kontrol ediyorum, buna rağmen gözümden kaçan şeyler oluyor ya, aferin bana :D