karışık

*alışkanlık olmaya başladı sanırım blog yazmak.. yine kapanacak diye çok korkuyorum =).. gerçi alışkanlıklar 21 günde terkediliyormuş bir arkadaşımın söylediğine göre.. 21 güncük de dayanabilirim sanırım.. hele ki alışkanlıkları acizlik olarak gören biri olarak..

*değişik bir insan oldum son günlerde.. bazı insanlara sevgim/tahammülüm azaldı, bazılarına çoğaldı, bazılarını yok saymak kolaylaştı, zamanında çok saçma gelen davranışları belli mantıklara oturtmayı başardım, yeni ve güzel kararlar aldım.... uzaaaar gider..

sevdiklerimi hayatıma daha çok sokmaya karar verdim mesela.. en sevdiğimle bile aramda duvarlar ördüğümü hissettim.. insanlarla çok fazla şey paylaşmadığımı farkettim.. normal bir insan neden böyle yapar ki? ya da ben normal insan mıyım ki =)

*insan tatilde olunca, tüm gününü evde geçirince düşünecek daha çok zamanı oluyor.. hele benim gibi gece uykusunu sevmiyorsanız, size eşlik eden bir sessizlik ve karanlık varsa..

*gerçekten hiç bir şey imkansız değilmiş yahu!

psycho killer,
qu'est-ce que c'est
fa fa fa fa fa fa fa fa fa far better
run run run run run run run away (müzik dinleyen smayli)

* bir sürü onarımınız devam etmektedir(52) araması gelmiş google analitiksten.. canlarım ben de sizin gibi mağdurum bilmiyorum ne demek olduğunu.. yanlış yerdesiniz =) bir tane de onarımınız devam etmektedir (0) gelmiş, tez zamanda bitecek tamiri bu da benden sana abla (?!?!?!) kıyağı =) piri oldum bu işin :P

*uzakdoğu beni keşfetti!! postcrossingten ülkenizi çok seviyorum private swap yapalım mı teklifleri gelip duruyor =) sanırım onlara olan sevgimi farkettiler :P.. Korelilerin sinemasına, Japonların Hiro Nakamurasına, Çinlilerin de evlerine aşığım!! istediğiniz swap olsun dadlum diyip yolluyorum hemen =) normal kart yollamaktan daha eğlenceli geliyor hatta.. forumuna girip kart dilenmeden beni buluyor olmalarından ayrıca zevk alıyorum =)

Tailand'dan Sultanahmet Camii pullu kart aldım hatta! ben tüm Dünyaya Mardin Taş Evlerin ne olduğu bile anlaşılmayan pulunu gönderirken Tailand'dan Sultanahmet Camii pulunu almanın ne kadar şaşırttığını tahmin edebilirsiniz sanıyorum..

* dizilerde/filmlerde hep kötü adamları tutar oldum, korkuyorum kendimden.. Batman'de Joker'i (Jack Nicholson) HIMYM'da Barney'i (kötü olmasa da örnek şahsiyet olduğu söylenemez) Heroes'de Sylar'ı tutuyorum.. Her dizide/filmde iyilik savaşçısı olarak gösterilen ama aslında hiçbir şeyi beceremeyen, kötü adamın yanından bile geçemeyen insanlar kazanıyor ya sinir oluyorum! tamam iyiliğin önemini anlatacak da kötü olanın azmi nerde kaldı?

saçma sapan ve karma karışık bir yazı oldu.. burada bırakıyorum sanırım.. kafamda bambaşka şeyler varken bambaşka şeyler yazdım yine..

güzel şeyler olacak hissediyorum =) zaten önemli olan da bu değil miydi? kurban söylüyor "gelme".. günün en güzel şarkısı..
7 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Geceleri normalde insanlar uyurken alınan kararlardan pek hayırlı sonuçlar çıkmayabiliyor. Zira insan uyumasada o anda bilinçaltının dinlenme isteiğininde etkisi ile bazı şeyleri yeterince iyi analiz edemiyor beyin.

    Kötüleri sevenlere anti-hero tavsiye etme servisinin çalışmalarına göre Barney ve Joker sevenler Punisher (Ray Stevensonlı yeni hali daha az tırt Thomas Janeli versiyona göre) ve Richard B. Riddick'te seviyormuş :D


  2. Selin Says:

    Hiçbir alışkanlığımı 21 günde terkedemedim, işin kötü tarafı 21 senede de terk edemeyecek gibiyim...


  3. Canan Says:

    @Cartmantr
    Benim uyku düzenim buna alıştığı için uyumak aklıma bile gelmiyor geceleri =) zaten karar almaktan ziyade o kararı uygulayabilmek daha önemli benim için.. onu yapabildiğim gün ihya olacağımı hissediyorum :)

    vay be öyle bir servis mi var :) tavsiyelerine uymamak olmaz değil mi :) teşekkürler :)

    sLn
    her şey istemekle başlar ;)


  4. Selin Says:

    21 gün yine de kısa bir süre :p kahveyi bırakmayı çok istiyordum, bırakabilmek birkaç ayımı aldı, ama gördüğün gibi bıraktım mı da tam bırakıyorum, aylardır ağzıma sürmüyorum :P

    Bir de Demir "istemek yetmedi" diyordu yahu 8-)


  5. Canan Says:

    Demir mi ben mi kime inanacaksın.. Make your choise :P


  6. Selin Says:

    Fonda bir gerilim müziği, dın dın dın dın dın dın dın dın

    bir yanda çok çok sevilen Demir (diyecek çok şey var tabi de sen biliyorsun, tekrarlamaya gerek yok :p)

    bir yanda özbeöz kardeşşşş

    Bakalım sLn seçimini kimden yana kullanacak?

    dın dın dın dın dın dın dın

    Seçimle ne ilgisi var kızım ya aa germe insanı :D İstemek bazen yeter bazen yetmez, "İstemek unutmaya yetmedi" kısmında Demire katılmıyorum, unutmak istersen unutursun. Ama "istemek seni bana getirmedi" kısmında Demir'e katılıyorum. Senin istemen yetmez bazı şeylere. İkinize de belli ölçülerde katılıyorum.
    duruma göre değişir yani :))

    Sevgiler, saygılar :D


  7. Canan Says:

    hahaha süpersin koptum =)) politikacı olsana sen =)