spam mailler kendini aşıyor gitgide.. bazı uzuvları yüksek rakamlara ulaştırabildikleriyle ilgili olanlara alıştım artık.. hiçbir tepki göstermiyorum.. şurda seni kısmet bekliyor, Bill Gates sana şu kadar para verecek, malum mavi renkli ilacta indirim var şu fiyata alabilirsin.. kız arkadaşın sana bayılacak çok memnun olacak tadında mailler artık ilgimi bile çekmiyor..

ama bugün gelen biraz ileri boyuta geldiklerini gösteriyor sanırım..

maili gönderen
Melahat Aydinoglu

konu başlığımız:

"evlenmeyi dusunmuyor musun artik?"

içeriğinde de klasik olarak bir tanışma sitesi reklamı var..

100.000 Gelin ve Damat Adayi sizi bekliyor!!
adı altında..

zaten isim kaynana olmaya çok müsait.. insanın tamam abla evleniyorum diyesi geliyor değil mi? ben de öyle hissettim.. kızma ablacım evleniyorum verdiğin siteye girip :P


kandilinizi ve dünya kadınlar gününüzü kutlarım efendim..
1 Response
  1. Selin Says:

    Evlenmezsen gelir döver o, ben söyleyeyim :))