polemik

bildiğiniz üzre 20 gün sonra mahalli seçim için oy vereceğiz.. bilmiyorsanız da televizyonda sık sık bağırıp çağıran insanlardan anlayabiliyoruz zaten..


mahalli seçim olmasına rağmen mitinglerde bağırmaktan seslerini yitirecek duruma gelen parti başkanları.. iktidar ve muhalefet partisi temelli laf sokma yarışları.. medyanın yanlı olmanın suyunu çıkardığı anlar..

sokaklara döşenmiş ve hepsi çöp olacak milyonlarca bayrak, billboardlar, takım elbiseli en yakışıklı (?) vesikalık pozlarıyla koca koca adamlar..

bütün gün sokaklardan geçen ve kolonlarının seslerini sonuna kadar açmış vasıtalar..

daha ilk mahalli oy verişimde o kadar nefret ettim ki.. insanlar sürekli birbirinin açığını yakalamaya çalışıyor, her gün bütün haberlerde liderler gerçekleştirmeyecekleri şeyleri bağırarak anlatıyor..

herkes birbirinin kuyruğunu kıstırma peşinde.. kıstıran bir dahaki sefere daha da çok yükleniyor..

ülke siyaseti hep bu kadar kötü müydü bilmiyorum.. siyaseti algılayabildiğim 5-6 sene olmuştur en fazla..

ama her gün aynı insanları bağırırken görmek her gün aynı sesleri duymak, aynı şarkılara maruz kalmak o kadar midemi bulandırıyor ki..


içimden belki düzelir ya diyorum.. umut etmek gerekir diyorum..

o sırada kanalı değiştiriyorum.. ibrahim tatlıses yıldız tilbeye bişeyler demiş.. o altta kalmamış ona çemkirmiş.. beriki susmamış ağzına geleni söylemiş..

elim kapatma tuşunda, vazgeçiyorum..
3 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Son 10 senelik dönemde hatırladığım en seviyesiz seçim öncesi dönemi yaşıyoruz ne yazıkki


  2. Canan Says:

    10 sene öncesine göre düzelen bir şey var mı ki 8-) bu insanlar mı beni yönetiyor diye düşünüyorum bol bol..

    zaten o kadar iç içeyiz ki kavgalarla 5 kişi birbirini yemeden oturup yemek bile yiyemez oldu..


  3. CaRtMaNtR Says:

    ehh doğru bir yaklaşım gerçekten 10 senede ileri değil geri gittik ziyadesiyle