karışık IV

*seri yazmak ne zormuş hele benim gibi ne yazdığını unutan insanlar için.. tekrar kontrol etmem gerekti, bir de arayıp tarayıp bulduktan sonra k harfini yazmamla firefox bana hepsini sıraladı ya alacağı olsun onun..

*öğretimin kapalısından nefret ediyorum, açığından 2 kat fazla nefret ediyorum.. haftasonu sabahın köründe kalk nerede olduğu konusunda fikrin bile olmayan okulları bul.. neden bahsettiği konusunda fikrin bile olmayan sınavlara gir.. (bu kısmın gerçek olmaması için mischief kalan 4 günü çalışarak geçirmek zorunda :-/ )

*geçen yazımda memurdan bahsetmiştim.. pazartesi karşılaşma şerefine nail olamadım zira arkadaş sağolsun benimkini de almıştı.. ama normale döndüğünü söyledi, bu da uyuşturucu ihtimalini kuvvetlendiriyor bence, ya da ben Oz izlemeyi bırakmalıyım :P

*yeni dizim Oz.. Chuck kadar bayılmıyorum tabi ki ama can sıkıntımın tavan yaptığı şu günlerde vakit geçirmemi kolaylaştırıyor.. alışılmışın dışında bir tarzı var ve ben izlerken sıkılmıyorum.. (artık normal bir filme 1,5 saat dayanamayan biri olarak)

*bu yaşta hiperaktivite olur mu bilmiyorum ama yerimde duramıyorum son zamanlarda.. ders boyunca aynı sırada oturmak bile zul geliyor kalkıp dolaşmak istiyorum, önceleri bütün gün aynı yerde (bilgisayar karşısı) oturabilen ben 15 dakikada bir sebepsiz kalkıyorum.. film izleyemiyorum, kalkıp oturunca konudan kopuyorum çünkü.. şimdi bu halde bir de ders çalışmam gerekiyor.. zor gibi =) geldi bahar ayları gevşer gönül yayları benzeri özdeyişlerimizden yola çıkarak bahara mı bağlasak bilemedim..

*facebook videolarından nefret ediyorum.. hele şu yeni başlayan 1 kadın 1 erkek olayları Emre Karayel'den nefret ettirdi beni.. Turkmax'ta zaman zaman izliyor başarılı da buluyordum halbuki ama o kadar suyu çıktı ki..

dün gece ederleziyi paylaşmıştı arkadaşım.. çoğu zaman paylaşılanları izlemiyorum bile ama bu sefer merak ettim zira adı yazmıyordu.. dinledim, sonra canım Sezen Aksu versiyonunu dinlemek istedi.. dinledim sonra bir daha.. sonra bir daha....

*sLn'den aldığım duyumlara göre şu yazımda bahsettiğim olay bir kısım internet sitelerinde dolaşmaktaymış.. ayıp oluyor çalan arkadaş bari çalıyorum haberin olsun deseydin.. gs yuefa kupasında kadıköye geldi esprim 1 bu 2 :P.. olmuyor ki böyle, yaratıcı olun canım.. bloguma "her hakkı saklıdır" yazacağım ama nereye sakladın bu kadar Hakkı'yı diye espri yapan olursa öldürmek zorunda kalacağım ondan korkuyorum..

*mektup arkadaşım olsun istiyorum, ama ona kendimi 13-14 yaşında tanıtayım istiyorum ki birbirimize sevimli hediyeler gönderelim.. sahtecilik sayılır mı ki bu? niyetim temiz :P

*sabahları evden otobüs durağına kadar yürürken yolda denk geldiğim insanlar bu sözüm size.. sabahları yolda yürürken şarkı söylemeyi çok seviyorum, bunu kısık sesle ve ağzımı kıpırdatarak yapmayı daha çok seviyorum, manyak değilim bilin istedim.. özellikle de sen halk ekmek bayiinde görevli olan abi..

*tüzel kişiler beni bekler haydi ben onlara döneyim artık..
9 Responses
  1. CaRtMaNtR Says:

    Yazıda adı geçen OZ 1997-2002 yılları arasında amerikada yayınlanmış ülkemizde de 2002-2004 arası yayınlanan hapishane dizisi mi? Eğer öyleyse kendisi bence gelmiş geçmiş en iyi dizidir. :D

    Bu arada Chuck'ın gelecek sezon devam etsede bütçesinde ciddi bir kısıtlama olacağı şeklinde bazı söylentiler varki umarım bu oyuncu kadrosunun kısıtlanmasına neden olmaz. :D

    Görevli kesin birileriyle karıştırmıştır sizi yada iyi gününde içtiği çaya bazı kimysallar katılmıştı :D

    Bu dünyadaki en su katılmamış manyaklar zaten halk ekmek bayisi çalışanlarıdır :D


  2. Canan Says:

    evet o.. ben de bu tarz sözler üzerine gaza geldim indiriyorum ama 4 bölüm izledim (bu da ilk sezonun yarısına denk geliyor) hala vasatı aşamadık.. yani şöyle söyleyeyim diğer bir bölümü izlemek için bir sebebim (heyecan, aksiyon, merak v.s) yok.. ayrıca Harold Perrineau'nun tek başına konuştuğu sahneler ne öyle yahu, çocuğun elinden çıkmış gibi :D

    kısıtlanacaksa listeyi ben veririm ona göre adam eksiltsinler sinirlendirmesinler beni :P

    bence de uyuşturucu ya o kadın o gün normal değildi :D

    adama da bir şey diyemiyorum, her gün önünden şarkı söyleyerek geçiyorum deli olduğumu düşünmek hakkı :D


  3. The Metonian Says:

    * Oz konusunda CaRtMaNtR'ye katılıyorum. Çok azını izlemiş olsam da izlediğim en iyi dizilerden biriydi diyebilirim. Sonlara doğru açılır o merak etme :D

    * Demek o şarkı söyleyen sendin :p

    * Memurun tepkisi ilginç. O gün kafası güzeldi galiba :D

    * Sezen fanları kızmasın ama Ederlezi'nin Goran Bregoviç versiyonu çok daha güzel (:

    * Video olayı yüzünden feysbuk hesabımı 2. kez kapatmayı düşünüyorum ben de :D


  4. Canan Says:

    *seninle birlikte 4 oldu övenler.. açıköğretimden kurtulur kurtulmaz devam edelim bakalım bu kadar insan yanılıyor olamaz :D

    *oww shit halk ekmekteki de sensin o zaman :D yazılarından daha genç olduğun izlenimini çıkarmıştım ama :D

    *o versiyonuna diyecek bir şey yok ama anlamadığım şeyleri dinlemeyi sevmiyorum, hıdrellez de muazzam sözlere sahip olunca benim için daha iyi bir alternatif oluyor..

    *klasik oluyor ama ilkokul lise dershane üniversite ya da yüzyüze görüşemediğim diğer arkadaşlarımdan haberdar olmak bana tek cazip gelen.. yoksa şu ana kadar takıldığım en kötü sitelerden biri bence.. ve videolardan, .....diyen onyüzbinmilyon kişi bulurum, .... size ... gönderdi geyiklerinden iğreniyorum..


  5. Selin Says:

    madde madde yorum yazalım biz de :P

    *Ben de seri yazılarıma başlık atarken her defasında kaçta kaldığımı kontrol ediyorum, için rahat eder mi bilmem ama yalnız değilsin =)

    *memur geçen sefer gittiğinizde yeni aşık olmuştu, görüşmediğiniz dönemde reddedildi ve özüne döndü.

    *Oz'a başlayalım dediğimde beni tınlamamıştın ya en çok ona üzülüyorum :((

    *enerjik olmak iyidir, ihtiyacın var senin de böyle bir şeye zaten :P

    *facebook hesabım hiç olmadı, mutluyum =)

    *çocukları kandırma, ayıp=) biz hiç mektup arkadaşı olmamış bahtsız bir nesiliz :))

    *sabahları otobüs durağına yürümüyorsun, koşuyorsun, görmüyorlardır bence şarkı söylediğini :)

    *tüzel kişilere selam..


  6. CaRtMaNtR Says:

    yanlız OZ'un şiddet anlayışı yüksektir. tamamen erkeklerden oluşan bir toplum olduğundan ordakiler baya kan gövdeyi götürür. Beacher karakterine ve başına geleceklere dikkat diyorum.

    Agustus Hill'in monologları her bölümde bir nevi yol haritasıdır.


  7. Canan Says:

    @sln
    *senin crome da hatırlatıyordur belki bi bak derim :D

    *imkanlar dahilindedir :D

    *üzülme ya gel beraber seyredelim diyeceğim ama sağım solu belli değil canım sıkılınca açıyorum biliyorsun..

    *mektup arkadaşım ol o zaman ya istiyorum istiyorum :P

    *otobüs durağına koştuğum mesafe otobüsün geldiğini görmemle başlıyor, evden otobüsün geçtiği yola kadar tempolu yürüyorum :D

    *aleyküm selam efendim :D


  8. Canan Says:

    @Cartmantr
    Beecher karakterini Heroes'deki Claire'in babasına benzetiyorum o yüzden hiç üzülmüyorum ona :D ama sonlara doğru ağa olacağını hissediyorum, bakalım ne olacak.. favorim annesini yiyen zat.. ölüyorum gülmekten :D ama jeneriğinde elektrikli sandalyede gösteriyorlar, üzülüyorum :-/

    evet monologlar açıklayıcı ona lafım yok ama kameranın sürekli dönmesi çok tuhaf, olaya aksiyon katmaları gerekiyormuş gibi hissetmişler sanki.. bir yerden sonra midem bulanıyor bakamıyorum zaten :D


  9. a. Says:

    Bu ne ya madde madde:D
    Madde madde yorum okumaktan zevk alan tek kişi olabilirim:)
    Oturup yorum okuyup, yorumlardan da zevk alan tek kişi yine ben olabilirim.
    Hatta yazı hakkında yorum yapılması için ayrılan kısmın ilk 3 cümlesinde yazıdan hiç bahis eylememesine şaşıran&gülen ilk kişi de olabilirim.
    Olsun:)
    Yazı da eğlenceliydi ama tamam:)