nefretimsin (arabesk mim)

sLn yolladı tamam dedik geçtik, FF'e yazmış tamam bu sefer garanti yazıyorsun dedik yine olmadı, bu sefer melankolikdeli'den de görünce yazmak gerektiğini anladım.. buyrun nefret ettiklerim..

* nemle birleşen bunaltıcı sıcak,

* 3G reklamı (evet evet meşhur olan)

* yeşil otobüslerin ilk çıkanları (özellikle yaz aylarında, sauna mısın mübarek)

* ttnet

* kolbastı

* ikiz misiniz siz diye soran insanlar (hayır öyleysek de sanane di mi?)

* onu nasıl yiyorsun, bunu nasıl izliyorsun yaaa cümleleri kuranlar (herkesin zevki kendine değil mi? )

* futbol yorumcuları (ör: Erman Toroğlu, Şansal A, Hıncal Uluç v.s)

* bana ısrar edilmesi

* birkaç kişi (isim verip kimseyi rencide etmek istemiyorum, hiçbiri blogumu okumuyordur muhtemelen ama popstar havasına girdim bir kere)

* havlayan köpekler,

* sudan sebeplerle bana yalan söylenmesi,

* böcekler,

* erkeklerin içlerine giydiği beyaz kolsuz atletler (beyaz çorap bile daha sevimli, brrrr)

* yarım kalan yazıyı tamamlamak (şu an yaptığım gibi),

* bir şeyi yapmak zorunda kaldığım için yapmak,

* ketçap,

* sigara (ilk madde olmalıydı),

* muhasebe dersi (anlamıyorum yahu!!)

* hocalarımın biri (evet evet o hepiniz anladınız değil mi)

* ismail yeka ve türevleri

'nden nefret ediyorum efendim.. daha da bir ton vardır muhtemelen ama bu kadar olsun.. mimi yollayıp başımın etini yiyen herkese teşekkür ediyorum.. bu mim benden de bünyeye gelsin.. kendisi mimse bana yolla diyerek çok istediğini belirtti az evvel :)
4 Responses
  1. bünye kaldı adım iyi mi :D olum zülfü bu satırları okuosa sen bittin demedi deme :D evet o hoca zülfü evet :p :D


  2. CaRtMaNtR Says:

    2006'da peydah olan süper sonik yeşil otobüslerinde ilk 6 aylık dönemde klimaları çalışmıyordu. Yazın içindeki sıcaklık ve hiç açılan camı olmaması nedeniyle çekilen çile anlatılmaz yaşanır :D

    Nasıl ketçap sevmesin diyip nefret ettiğin iki maddeye birden sallayayım bu arada :D

    Ha birde Muhasebe o kadar kötü değildir. Asıl belalısı Makro İktisat ve Finans dersleridir :D


  3. The Metonian Says:

    * kolbastıdan kimse benim kadar nefret edemez. üniversite şenliklerinde bütün öğrenciler bu oyunu oynayacağım diye rezil rüsva oluyordu.

    * Erman hoca arada bir kafa dağıtmak için komedi film niyetine izlenebilir ama öyle deme.

    * muhasebe bilmeden ön muhasebe programı yapmış adamım. nefret edenler arasına beni de yaz.

    * ismail yk yüzünden, YK plaka görünce asabım bozuluyor. hayır araç sahibinin günahı bile yok ama işte...

    not : ben bunu aylar önce göndermiştim :P sen şimdi üşenip bunlara cevap da yazmazsın :D


  4. diamandi Says:

    arabesk mim e koptum bi kere :))) son zamanlarda ttnet ilk ve teksırayı alıyor bende de :))) ve çok güldüğüm yazıklardan biri "ikinizde ikiz misiniz" diye sormuyorlarmış yine şükret :)))