never say never dude..

bugün düşünme günüydü benim için.. hayatı sorguladım bol bol..

nereden geldik??

neredeyiz??

nereye gidiyoruz??

hayatın bize ilk öğrettiği büyük konuştuğumuz her şeyi yiyor olmamız sanırım..

asla gitmem..

asla gelmem..

asla konuşmam..

asla dinlemem..

asla..

asla...

birkaç yıl önce bugünlerimde böyle olacağımı duysam güler geçerdim ama hayat öyle tuhaf bir şey ki en olmadık zamanlarda en olmayan şeyleri gösterebiliyor..

ramazandan önceki son günlerimi arkadaşlarla geçirmeye çalışıyorum.. yorucu ama benim açımdan bir o kadar da keyifli.. bir de acayip heyecanla beklediğim yatay geçiş haberini alabilirsem dünyalar benim olacak sanırım..

bir türlü yerinden yurdundan ayrılamayan canım arkadaşım nihayet ilimize teşrif etti.. özlemişim onlarla vakit geçirmeyi.. yarın, öbürgün tekrarlamak niyetindeyim.. bakıcaz artık :)

ibraam tatlıses kardeşimiz Barış Manço'dan severek dinlediğimiz dağlar dağlar isimli şarkıyı yeniden seslendirmiş.. eğer Barış ağabeyimiz bunu duyuyorsa mezarında ters dönüyordur eminim.. yahu yapmayın, etmeyin, yazıktır!! merak eden varsa (ki tavsiye etmem) buyursun:




bursalı ya da gaziantepli olmadığı halde olay tv (2 tane var), karadenizli olmadığı halde karadeniz, hamsi, çay tv, azeri olmadığı halde azeri tv, izmirli olmadığı halde ege tv hatta ve hatta arap olmadığı halde el cezire tv izleyen başkaları da vardır değil mi benim babam yalnız olamaz? yeter yahu hepsinin yörelerini bile ezberlemişim 8-)

öyle işte.. artık daha sık görüşeceğiz galiba blog kardeşim.. canım yazmak istiyormuş meğerse..
0 Responses