korkma bişey yapmaz o..



resime bakıp aman da aman diyorsanız yanlış yazıyı okuduğunuzu söyleyebilirim :P

biri bugün olmak üzere defalarca duyuyorum başlıktaki cümleyi.. korkma sen dokunmazsan bir şey yapmaz.. korktuğunu belli etme v.s.

her konuda uzman olmayı becerebilen halkımız bu konuyu da pas geçmedi.. sokaktaki herhangi bir köpeğin bir şey yapmayacağı konusunda güvence verebiliyorlar artık..

hiç köpeğim olmadı ama geçen yıla kadar hep sevgiyle yaklaşırdım.. hatta küçüklüğümde bacaklarımın dibinde oynarken tavla oynamışlığım bile var =) ve ben de sen bulaşmazsan bir şey yapmaz saçmalığına inandırıyordum kendimi..

sizleri daha fazla merak içerisinde bırakmadan (çok iddialı oldu bea :P) geçen yıla gelelim.. mekan emirgan sokaklarından biri.. arkadaşımın evinden beraberce çıkmışız.. hava kararmak üzere ya da kararmış hatırlamıyorum.. elimizde çantalar, kitaplar v.s var... bir şeylere bakıyoruz.. bir anda sol cenaptan 4 nala kocaman bir köpek bize doğru geliyor.. aramızda 1,5 metre kala farkettik kendisinin bizi eksiltmek niyetinde olduğunu.. Allahtan yüzyılın en büyük icadı köpek kovucu (merak ettiyseniz burdan bakın) yanımızdaydı da bir tarafımız eksilmeden atlattık durumu..

köpeğe bir şey yapmış mıydık?

hayır

köpeğin geldiğini farketmiş miydik?

hayır

korktuğumuzu anlayıp mı saldırmıştı?

görmediğimiz hayvandan nasıl korkalım ki ;)

demek ki neymiş her köpekten kaçtığımda bir şey yapmaz diyen ablalar abiler ve arkadaşlar..

siz bir şey yapmadan da saldırabiliyormuş.. bir insan her şeyi bilemezmiş.. hayatımızda ilk kez gördüğümüz köpeğe kefil olmamız çok saçmaymış..

sinirlendirmeyin insanı yahu :P :D

korktuğunu belli etme de apayrı bir mevzu.. korkuyorum uleyn nasıl belli etmeyeyim :D hayvan zaten bu durumu iç güdüleri ile anlıyor bildiğim kadarıyla.. kimden neyi ve nasıl saklayacağım.. yöntemini bilen varsa buyursun söylesin.. benim taktiğim yanında biri varsa arkasına geç, yoksa ters istikamete doğru ıslık çalarak seri adımlarla tüy =) şu ana kadar gayet başarılıyım tavsiye edebilirim =))

1 Response
  1. Selin Says:

    korkma ya korktuğunu belli etmezsen bir şey yapmaz o :D

    (nihahohaha hahahaha hohohoh gibi bilimum gülme efekti :D )